Hallå

Jag tänkte inte säga så mycke om mina föräldrars kännedom om det som hände i helgen men jag klarade mig från det jag skrev sist. Det var ett falskt alarm som tur var men jag vågar inte vänta på om det kommer en till som stämmer...Sitter här i mitt rum, ska nog sitta här hela kvällen el jag ska nog gå å lägga mig tidigt...Eftersom jag inte sov i går natt ju...

Jo nu till det jag tänkte skriva om. Det verkar som om vissa grejer bara har försvunnit här hemma. Jag har alltså ingen aning var det är någonstans vilket gör mig lite nervös om nån hittar dem. Det e en keps, ett rosa typ hårband å en monstermask. Marcus det e du som hade allt detta sist, jag har filmbevis på det hehe. Du kommer möjligtvis inte ihåg var fan du la allt efter att ha skrämt becca, el? Bättre att jag hittar dem än nån i famlijen...

Får väl se om allt kommer fram, det gör det nog förr el senare. Frågan e vem som hittar det.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0