Can you hear me...

Läste precis på Beccas blogg att kemi provet inte gick så himla bra, synd gumman. Men that´s life, hon verkar inte deppa ihop, iofs det skulle hon aldrig göra när det gäller kemi. Hehe.

Nu över till mig, hehe. Precis som igår så fick jag inte sova längre än halv 12, fattar inte varför. Men jag e ju såå himla smart. Jag var ju som sagt trätt så trött igår kväll ändå tvingar jag mig sj att vara uppe till 02:30-03:00, fattar inte varför jag gör det. Jag sitter framför tv:n, så ba "men det programmet e bara 45 min det kan jag se på sen går jag å lägger mig". Så tänker jag på varje program jag vill se, tills jag nästan somnar. Då jag inser att jag måste slänga av å gå å lägga mig. Borde kanske lyssna lite mer på min kropp å dess behov, hehe.

Idag så har jag inte gjort så mycke. Käkade lunch när jag gick upp, har sedan kollat lite på tv me brorsan. Istället för å sitta här så borde jag packa ur min väska å städa lite i rummet. Å även städa hamsterns bur, pallade inte göra det igår. Måste verkligen göra det idag. Sen får jag väl se vad jag gör. Får se om jag åker me brorsan å tittar när han har fotbollsträning får se om jag orkar. Då skulle jag iallafall komma ut lite. Annars blir denna dag rätt så lugn.

Imorron så kommer kanske min kusin + hennes mamma hit, inget e säkret. Men det som e säkert e att jag ska träffa Manda å Mathilda på en fika efter Manda slutat jobba. Det ska bli jätte kul, vi har massor å prata om. Saknar mina älsklningar. Sen så ska jag nog dra ner till Sickla på torsdag för å bla shoppa en bikini. Hörde att Marcus jobbar i en butik där, kanske ska gå dit å se om man kan tracka honom lite. Haha.

Längtar till Lördag då jag å Becca ska träffas...bara 4 dar kvar:)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0