Hot...

Ja, denna dag har verkligen varit hot, men det e så det ska vara. Det e ju faktiskt sommar. Vaknade vid 12, gick upp käkade å fixad mig i ordning. Sedan tog jag å mamma en promenad ner till Sickla för å shoppa lite. Kan säga att det var en väldigt tryckande värme men det gick bra. Vi gick först in på twilfit där det var värsta rean på bikini delar så jag passade på. Jag köpte en rosa å en blå bikini överdel och en blå underdel. Alla kostade 39kr/st, riktigt fynd asså.

Därefter bar det in till djuraffären brevid för å handla lite grejer till hamstern. Hatar att gå in i sådana affärer, jag e allergisk mot något. Vet inte mot vad. Men när man kommer in så svider det som fan i ögonen, det börjar rinna i näsan, får lite problem å andas(astman). Så när vi hade hittat det vi skulle så gick jag ut därifrån. Mamma betalade.

Sedan bar det först av till Kappahl där jag hittade ett par snygga jeans shorts som mamma var snäll å betalade. Gick sedan till Stadium där jag köpte ett par svarta badshorts för 99kr.  Köpte dem på killavdelningen, de badshorts som fanns på tjejavdelningen var jätte snygga men rätt så dyra. Jätte konstigt, jaja. Eftersom jag ändå var i Sickla så var jag självklart tvungen att smita in på Gina. Där hittade jag en snygg klänning som var på rea, kostade 74,50kr. Mamma var snäll å betade större delen av den. Vi var därefter hungriga så vi gick till ett itailenskt ställe typ mitt i Sicka, jag käkade en jätte god Lasange. Innan vi gick hem så gick vi in på apotektet, behövde ny astmamedicin. Sedan begav vi oss hem i den heta värmen. Kom hem nån gång efter fyra, Sen ja kom hem så har ja fikat, kollat lite på tv, suttit här å snackat me mina föräldrar.

Igår kväll fick jag ett mess av Becca som berättade att hon har fått tillstånd av sina föräldrar att åka till Gbg i Augusti. Så när jag pratade med mina föräldrar så fick jag reda på om jag fick el inte. Gissa vad...Jag fick. Faan vad kul. Nu e det bara för oss att boka å så. Det ska verkligen blir skit kul...Tack mamma & pappa! Älskar er!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0