Im yours

Jag såg videon på tv precis , det e därför jag valde den som titel. Kan säga att gårdagen inte riktigt blev som jag hade trott, men det var kul iallafall. Efter lite om och men kom jag och joel till marcus, orkar inte berätta allt hehe. Kan säga att jag tror aldrig att jag har väntat så mycke som jag gjorde igår. Vi gick först hem till marcus en snabbis, sen så skulle vi spela fotboll men var först tvungen att köpa en boll, sen var vi tvunga att pumpa den, sen gå till fotbollsplanen. Jaja efter mycket om och men så spelade vi. Kan bar säga att jag hatar knott, det var typ fullt av dem på planen. Å jo marcus dom sticker en typ..Usch.

Vid halv elva var det dax att dra hem, så ja å joel fick vänta en stund på pendeln. Fyy vilken lång tid det tar, speciellt när man e hungrig å trött. Sen missade vi tvärbanan i årstaberg, fick vänta i 13 min. Jaja, vi åkte hem till mig en snabbis å sen skulle vi åka å möta Becca. Orkar inte berätta men det var en del hinder el va man ska säga. Tillslut kom vi hem till mig. Vi kollade alla in våra betyg, alla e väldigt nöjda kanske speciellt Joel. Sen kollade vi på film å käkade godis. Kom som sagt inte i säng för sent å många timmars sömn blir det inte, lär inte bli det i natt heller hehe.

Idag har jag fixat lite i lägenheten, ska nog snart ta en dusch tror jag. Becca stack vid 9 för hon skulle jobba..igen. Men joel e kvar å vi ska åka till hennes jobb eftermiddag. Så ska vi åka tillbaka hit å käka middag osv.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0