Jag mår illa..

Det kan man verkligen säga, men det e mitt eget fel hehe. Det var min kära bror som fick för sig att han skulle baka maräng så han gjorde det. Han gjorde bara ett lite fel, istället för å göra massa små gjorde han några stora.Vilket gjorde att det inte riktigt var klara när de skulle,  men vi åt dem ändå. Dem va typ knapriga på utsidan å lite geggiga på utsidan...Jag å pappa var det som åt dem med glass. En riktig kaloribomb asså. Usch, mår därför lite illa. Men det e påväg å släppa...tror jag.

Har som sagt inte gjort så mycket idag. Sovit, suttit framför datan, målat å fixat naglarna, glott på tv...inte så interesant. Jag vet.

Joo, just det. Joel, jag skyllde på er eftersom jag sagt att ni sov här. Men jag kan intyga att du inte e hatad, men mina föräldrar tycker nog att ni e lite kansiga hehexD

Nu får jag se vad jag ska göra. Sitta kvar här el gå å titta på tv. Får se...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0