Like a prayer....

Jag önskar verkligen att det inte sker, att dem inte märker. Jag skulle verkligen dö då, behöva förklara mig å resten av sommaren skulle vara ett rent helvete å jag kommer aldrig få vara ensam hemma sj igen. Så jag ber till gudarna att de inte märker nåt.

Jag hade som sagt fest igår, det dröjde ganska länge innan alla kom. Men jag hade sällskap av Joel & Becca, vi kollade på film, handlade läsk till dem andra. Vid tio typ gick vi å mötte dem å gick hem. Sen började det, drickandet hehe. Folk shotade osv. Förresten så behöver jag inte berätta så mycke om festen eftersom ni i klassen läser min blogg, men berättar lite iallafall. Efter ett tag, när man kan säga alla va fulla så körde vi några stycken, alla utom tre sanning el konka. Vi började me det på balkongen, men gick sedan in. Jag tänker inte avslöja alla smaskiga detaljer, ni som va me vet ju vad som sades å gjordes. Haha. Jag kan säga att jag pussade alla på munnen som var där utom 2 st. Å Becca fan va du retades, asså jag ska fan döda dig. Fyy, såå elakt. Det e inte kul att alla ni i klassen typ läser min blogg, jag känner att jag kanske inte ska vara så himla personlig, kanske ska minska ned det. Några av er utnyttjade det ni vet mot mig å retades el pressade mig å göra olika grejer...Vilket i det sista fallet behövdes det verkligen men det funka inte. Vilket jag kanske ångrade. Det där skulle ja inte ha sagt, äh skit samma. Orkar inte berätta allt vi gjorde. Det va sanning el konka ganska länge. Kan säga att jag sov ingenting, var nära men lyckades aldrig. Sen på morronen hände det lite grejer, inte roligt. Det blev mycket städa å tvätt, asså tack marcus för allt du hjälpte till me det mesta. Kan säga att jag var å är fortfarande skit trött å bakis. Hatar å va bakis men det gör inge om man tänker på kvällen innan hehe.

Det blev mycket städa, kommer inte ihåg när folk drog. Men efter de hade dragit så fortsatte ja med det lilla ja trodde va kvar. Ett lakan tvättades, diskmaskin gick me full disk, så ja passade på å dammsuga typ hela lägenheten å skrurade av bordet.  Efter lite om å men så hade ja bäddat om sängen å fixat med allt annat var i princip klar, gick runt i lägenheten många gånger för å kolla så att inget var kvar. När min familj nästan var hemma, de skulle komma hem vilken minut som helst så ska ja bara lyfta på några av brorsans väskor i hans rum för å kolla så inget va där. Va hittar man där en tom Smirnoff. Det va inte bra, fick lite panik. Tänkt om det ligger nåt gömt nån annanstans, hoppas verkligen inte det.

När famlijen kom hem så var det fett jobbigt å sitta å fika me dem. Just det, jag har fullt me blåmärken å rivmärken på benen å fler blåmärken på mina armar. Alla kom under festen. Upptäckte det på benen när jag skulle byta till shorts å tog av mig legginsen. Det på benen kom nog när jag skulle hämta en boll nedanför huset å även kanske när vi spelade fotboll när det va fett mörkt ute. Men blåmärkerna på armarna vet ja inte hur de kommit dit det måste va nån av killarna som orakat det hehe. Jätte fint. Jag drog på värsta löngerna till mina föräldrar, sa lögn efter lögn.

Har suttit i mitt rum sedan efter vi hade fikat klart pallar inte vara där ute me dem. E såå rädd att de har upptäckt nåt, det lär väl gå över imorrn men kvällen kommer va fett jobbig. Haha.

Nu blev det ett riktigt långt inlägg. Hoppas ni pallar läsa det...(el inte).

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0