misery business

Nu har jag verkligen sovit ut, sov till ett då jag gick upp frivilligt. Insåg att jag sovit bort halva dan men när man sen kollar ut så inser man att det inte gör nåt. Det e ju skit väder ute, har tydligen åskat å blixtrat oxå...

Kan bara säga att det var nära ögat igen. Mamma frågade mig om vi kastat rostat bröd, jag sa ba va. Hon hade hittat en brödskiva i en blomma i vardagsrummet, Marcus va faan. Jag har fått skylla allt på Joel å Becca eftersom jag sa att ni var här, stackars er. Men lögnerna fungerar ju. Dessutom så hade hon varit tvungen å slänga typ hälften av allt bröd var de typ var blöta å mosade/förstörda. Hehe..Inte bra. Hoppas verkligen att det e det sista hon hittar annars blir det svårt att tro att Joel å Becca gjort allt. Så håll tummarna.....

Idag har jag inga direkta planer på vad jag ska göra idag, pga av vädret så lär jag väl sitta framför datan hela dagen. El halva dagen eftersom jag sov bort den ena. Brorsan sa att vi troligen ska få jobba i slutet av veckan, så det gäller att jag ställer tillbaka dygnet. Men det lär bli svårt men jag ska försöka...Önska mig lycka till.

Just det, jag glömde säga en sak i går. Att förra veckan innan festen så drömde jag att vi skulle köra sanning el konka på nästa fest. och vem hade rätt. Hehe, vissa drömmar går ju faktiskt i uppfyllelse el va fan man ska säga.

kram<3


Kommentarer
Postat av: Joel

Hatad i ett hem till :D

2008-06-30 @ 18:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0