Miss you...

Jag har nu insett att jag kommer typ att sakna de flesta i klassen. Inte alla men nästan. Låter säkert kostigt. Men jag har börja lära känna folk fett bra då ska man inte ses på länge.

Hoppas på att det blir någon mer fest efter fredag innan V.28. Skulle vara kul att ses en sista gång innan alla reser bort till olika ställen å vi kommer inte att ses på länge. Vilket kommer vara tråkigt. Får väl hålla kontakten med folk nu de närmaste veckorna å hoppas på krök.

Om någon i klassen läser detta, kan den väl fixa en fest nån helg innan V.28 å att alla då kommer. Det skulle vara såå himla kul. Eftersom det inte blev så mycke krök under gårdagen.


Just det jag har insett annan sak som istället känns skönt. Jag e absolut inte kär i någon, det va typ bara inbillning el nåt. Vilket bara känns skönt. Kan bara säga att jag kanske gillar en el fler personer man vet aldrig.

Kommer å sakna folk. Hoppas vi kommer att ses.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0