No Air...

"Tell me how I'm supposed to breathe with no air".......

De körde låten på radion  precis det e därför. Becca din favvo låt, haha. Håller me dig den e fett bra:D

Jaha, då sitter man här igen. Var tvungen att gå upp vid halv tolv, fick inte sova längre för morsan. Fyy, e skit trött. Gick ju typ inte å la mig vid 2-3. Inte snällt. Jag har ju faktiskt sommarlov. Då ska man ju få sova men tydligen inte här hemma. Kan jag få flytta hem till nån?? Där man får sova hur länge man vill, hehe.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag el någon dag denna vecka. Har nästan inga planer, vilket e skönt. Idag tänkte jag nog bara slappa å städa i findus bur(hamsterns).  Den enda plan som jag annars har denna vecka e att min kusin Elina kommer hit me sin mamma på torsdag. Ska kanske dra ner till Skicka å shoppa bikinki nån dag. Får väl ta dagarna som de kommer. Hoppas få sommarjobb nästa vecka, då har jag iallafall nåt att göra.
 
Jag har faktiskt inte riktigt fattat att det e sommarlov, jag e lite trög kanske. Men jag brukar ha svårt å fatta. Det brukar dröja tills man reser bort. Det som jag vet tyvärr e att sommarlovet kommer att gå fort. Men det ska man inte tänka på. Nu ska man bara slappa å njuta av sommaren....

Som ni ser så kommer mina inlägg kanske inte vara så roliga pga att jag inte hittar på så mycke.

Borde kanske ringa nån polare å hitta på nåt. Jaja får se.

kram<3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0