Now you´re gone.....

Japp, då var det onsdag å nu e det bara en vecka kvar innan skolan slutar. Nice. Jag vet att de flesta redan har fått det men hallå jag går ju cyber. En polare frågade igår om ja ville hänga me på party imorron, tror inte det va. Inte med plugg dagen efter, en annan gång.

Dagen var väl okej antar jag. Började me matte då vi skulle presentera våran icke klara statisktiska undersökning för att Filip behövde ha den gjord. Fast han var inte ens där, han jobbade. Palla. Robban ställde oss 1000 frågor som vi inte riktigt kunde svara på å sen fick lite skäll för det som Filip gjort. Det var även 2 andra grupper som redovisade å det var inte så många där. Vid tio i nio behövde man inte var kvar så vi hade håltimme. Inte det roligaste kanske, vi skulle fan skolkat å tagit sovmorgon det hade varit fett nice. Sen hade vi 1 h kemi där vi fick tillbaka kemiprovet från förra veckan, det gick inte riktigt som jag hoppades på. Jag fick 5 poäng, (6 p var G), men jag slapp omprov utan ska göra restuppgifter. Sen så läste vi bara i boken å gjorde några korta uppgifter,  å på fredag e det iallafall min sista kemilektion ever. Fan, va skönt. Sen hade vi engelska, där läraren hade med sig sin lilla son. Haha. Vi kollade dessutom på nån komedifilm som hon valt. Den var väl okej, bättre än vanlig lektion. På måndag har vi sista Engelska A lektionen, nice men går ju Engelska B i 2:an.

Sen när vi hade slutat så bestämde sig min grupp på svenskan för att gå å skriva ett nytt manus. Så det gjorde vi å det var rätt så kul. Kan bara tänka mig hur det blir när vi spelar in, haha. Vi ska göra det på fredag, undra om vi verkligen hinner me allt på fredag. Annars får vi kanske fortsätta i helgen el nåt. Inte vet jag. Vi pallade inte skriva klart manuset så vi skrev ut det å fortsätter på fredag. Som jag gissade så fick jag ansvaret för manuspapperna. Hehe. Gissa om dem skulle döda mig om jag skulle glömma dem. Hehe.

Japp, imorron så börjar man typ 9:30 i Jordbro. Vi ska nämnligen gå på studiebesök på Coca-Cola fabriken som inför i ToF-kursen. Jag har fan redan varit där, det va inte så värst kul. Va där i 6:an eftersom jag var skolpolis, hehe. Det verkar dessutom som att det e fler i klassen som varit där. Men jag kommer inte att få någon sovmorgon måste ju tajma in ett visst tåg. Om jag har tur får jag sällis me Becca.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0