Ready to fly...

Ja, jag sitter här å väntar på att Joel ska höra av sig, han skulle typ höra av sig när han slutat jobba. Han sa att han typ skulle sluta vid fem men det verkar ha blivit lite senare. Skickade nyss ett mess å frågade om han hade slutat, väntar på svar.

Vi ska ju som sagt ha sällskap till Marcus, det e därför jag väntar istället för att åka. Om jag inte minns fel så skulle va typ va hos Marcus runt halv sex men som ni ser kommer vi aldrig hinna dit. Hoppas det e okej Marcus att vi kommer lite senare...

Att vänta e extremt tråkigt. Oavsett vad man väntar på så e det tråkigt. Tiden går såå himla sakta..

Vänta nu fick ja ett mess....från Joel..han hade slutat men försökte nu få tag i marcus. Så nu väntar jag på att han får tag i marcus.

Nu verkar det iallafall vara på G.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0