Save you...

Sitter här igenm lite sent kanske. Inte så många inne på msn, ska nog snart logga ut å sätta mig framför tv:n. Tänkte kolla på en tv-serie som jag såg igår å fortsättningen börjar vid 00:00.

Vad har jag då gjort de närmaste timmarna, gissa. Jag har suttit framför datorn hela tiden el ja kollade på tv mellan 20-21 då jag passade på å käka jordgubbar me glass. Sedan har jag bara suttit framför datan. Chattat med lite folk å planerat lite. Det haar väl varit okej, lite osocial mot familjen kanske men va fan...Man kan ju inte alltid vara det.

Det roligaste som har hänt var väl lite av samtalet me dennis, sorry dennis men ja garvade lite åt dig. Han var rätt så desperat efter att få tag i robin..men det har typ löst sig nu. Det var väl tur:P

Nää, nu ska jag nog logga ut från allt å sätta mig framför tv:n. Vilket rolig person jag e. Jag vet.

Go natt, ni som ska sova!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0