School´s out...

Japp, igår var det som sagt skolavslutning. Började vid 9 då man samlades med klassen och åt tårta å pratade. Sedan bar det iväg till aulan/idrottshallen för uppträdanden, tal å cyberfilmen. Det roligaste var nog när de visade en film där alla lärare sjöng "Evighet" med en nyskriven text. Fyy va vi garva när sam-läraren Andreas sjöng, haha. Stackars Dennis dock hans mamma jobbar ju på skolan så man fick se å höra henne sjunga. När allt var slut så var det äntligen sommarlov, jag, Becca, Joel å Sean var smarta å tog bussen mot nacka sjukhus å gick av i danvikhemsvägen å gick till henriksdal å tog en buss till slussen.

Sedan så åkte jag hem. Käkade lunsch, tog en fika, packade lite kläder å sånt. Sedan begav jag mig till Kärrtorp för å träffa Becca. Var hos henne hela eftermiddagen å halva kvällen, för vi skulle båda åka till Oskar på kvällen å se på fotbollen å kröka. Hemma hos henne så kollade vi bla på en gammal film där Becca typ var 2-3 år, såå söt. Haha. Vi käkade hamburgare till middag å vid 20:11 så tog vi bussen till Tyresö. Vi kom dit sist, där va redan Oskar, Marcus, Linnéa, Robin, Dennis å Jesper. Vi kollade på matchen, vilket inte var särskilt kul, underläge efter första. Efter första så drog Becca, hon skulle träffa Bella tror jag. Men jag stannade kvar, tog lite dricka å satte mig i soffan mellan Jesper å Linnéa. Usch, alla vet ju hur det gick. Fyy faan säger jag bara. Inget kul, det var precis som jag misstänkte påvägen dit.

Sedan stängdes tv:n av å alla var väl lite små sura över resultatet men vi grubblade inte så mycke mer på det. Utan mer om vad som skulle göras nu, Marcus tyckte att vi skulle se "Rec", den som jag tyckte var skit läskig. Jag ville inte men det ville alla andra. Å Jesper han retade mig hehe, att jag var rädd, haha. Slog honom lite när han påstod att ´jag va chicken. Men först gick vi ner till macken, folk skulle handla lite. Både påvägen dit å hem höll jag å Jesper på att små tjafsam hehe. När vi gick tillbaka så kastade han en boll som träffade mig å sedan kastade jag tillbaka ett antal ggr. Haha. Varje fest så håller vi på å små retas med varandra, haha. Det gör vi inte annars haha.

Kollade inte alls på filmen, satt å försökte sova i soffan. Men Marcus ville promt att jag skulle se så han satt å kastade kapsyler. Han hade släck i hela lägenheten å jag gick ut i köket å hämtade dricka så ställde jag upp kylskåpet å när jag skulle vända mig om å hela upp så stod Marcus där. Han skrämde livet på mig. När filmen väl var slut så halvlåg jag i soffan mot armstödet å märkte det inte alls. Men helt plötsligt så hoppar Marcus fram vid armstödet å skrämmer mig igen, fyy vad rädd jag blev. Usch. Satt å gömde mig i kudden ett tag efter då jag skrattade precis som alla andra.

Sedan gick jag å la mig i dubbelsängen där redan Dennis låg, för jag var skit trött å ville sova. Men gissa det fick man inte. Efter ett tag kommer Marcus, Linnéa å Robin till anfall, usch. Vad Marcus slog mig me nån korg sak, hehe. Tillslut efter lite småbråk, hehe. Som filmades av både Jesper å Oskar så gick Dennis ut å la sig i soffan å jag la mig på andra sidan i sängen. Men det varade inte så länge det heller, efter allt så blev folk pigga. Så jag,Robin,Oskar, Marcus å Linnéa satte oss i köket å spelade kort medan de andra 2 låg å sov i vardagsrummet. Vi körde först neger å president som Linnéa ägde på, haha. Pga av det blev det tråkigt å vi bytte spel. Det slutade me att vi körde 5-korts klädpoker, haha. Det gick väl okej, under spelets gång så bestämde vi att den som förlorade skulle gå i underkläderna å pussa Dennis på kinden. Det hade varit askul om en av killarna hade fått göra det. Men så blev inte fallet, Linnéa hade inte så mycke kläder å hon förlorade flera ggr vilket gjorde att hon var den första som satt i underkläderna å skulle pussa Dennis. Men Marcus strök det ganska fort.

Sen gick vi alla utom Oskar in å skulle sova i dubbelsängen. Vilket inte hände, eftersom jag låg närmast dörren så skulle jag göra allt. Men jag vägrade å då sa Marcus åt Robin att kuffa ned mig på golvet. Vilket han gjorde å dem båda fick sig ett gott skratt varje gång. Efter ha t.ex. stängt dörren el släckt lampan så försökte jag slå ihjäl Robin, som liksom Marcus bara låg å asgarva. Jätte kul killar. Jaja, efter alla nedputtningar så somnade ingen iallafall utan de blev hungriga. Så killarna gick upp å fixade mackor medan vi tjejer låg kvar. Men Marcus envisades me allt lampan i taket å vid sängen skulle vara tända. Om vi släckte så skulle vi få ångra oss. Jag släckte sänglampan vilket jag fick ångra. Marcus stoppade typ Philadelfia ost i mitt öra, usch. Sedan satt de i köket ett tag medan jag låg kvar å försökte somna. Efter en stund kom de tillbaka, å la sig i sängen. De lyckades som vanligt att somna, men jag har alltid problem med det. Låg å halvsov el snarare vilade hela morgonen. Låg på en fett liten yta å fick fett ont i ryggen. Jaja. En sista sak att när ja hade varit på toa å kom tillbaka och skulle gå å lägga mig så låg Robin där me världens smile. Det roliga va att han sov, haha. Sen så rycker han ju när han sover, Robin sluta me det, hehe. Du skrämmer livet på mig.

Vid 11 gick jag upp eftersom Dennis å Jesper va vakna å kollade på tv, så ja gjorde de sällskap. Senare så gick vi iväg å köpte käk, köpte en sallad. Medan vi åt kollade vi på en komedifilm som va rätt så rolig. Därefter hjälptes vi åt å fixade å städa å diskade. Efter det så åkte jag, Jesper, Dennis å Robin hem.

Sa hej då å trevlig sommar till dem i gullmars där vi skildes åt. Vet inte när jag träffar dem nästa gång.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0