Shame Shame Shame.......

Jag hade tänkt blogga igår men det strulade ihop sig med en grej. Jag kom dessutom  inte hem förrens vid 17 i går. Jag, Robin, Linnéa å Marcus satt kvar i skolan å fixade med våran film. Det strulade först men sen bytte vi program å det funkade. Vi satt från typ halv tolv till tio i fyra, satt i över 4 h. Men trots lite problem å folk va hunriga så var det ganska roligt. När vi väl var klara med filmen så åkte vi å käkade på donken, vilket alla uppskattade. Sen på kvällen kom problemen orkar inte ta upp det.

Dagen var ju lite speciell. Vi skulle egenligen träffats vid 9:30, vi började vid 10:10. Men eftersom bussarna bara går en gång i halvtimmen(j-la sommartabell) så missade Marcus å Linnéa den bussen. Så jag fick sitta i 30 min å vänta på dem. Vi fick hjälp av Björn som har rörlig bild å det fixade sig efter en stund å vi blev sena. Vi sprang till skolan å i klassrummet satt alla å väntade, det var tydligen bara vi å en  annan grupp som hade filmer å visa. Vi hade missade deras tyvärr, min grupp hade sett alla scener på kameran herromdan å det var skit roligt. Vår film visades å det fanns några småfel men annars var den bra. Fast det var nästan roligare att spela in å redigera den än att visa upp den. Sen vid typ 20 i 11 så slutade svenskan å skoldagen. Det var den enda lektionen vi hade, jag gick då å tömde mitt skåp å gick sedan till bussen. För ovanlighetens skull så gör jag nåt på eftermiddagen förutom att sitta framför datan. Vid 15 ska jag gå å bowla me nästan hela familjen, ska spöa skiten ur dem. Hehe. Sen får jag se om jag följer me å kollar när brorsans fotbollslag har träningsmatch, bara det inte regnar.

Imorron så e det äntligen skolavslutning. Ja, jag vet att jätte många redan har slutat men vi på cyber slutar ju senare. Börjar typ vid 9 då man samlas me mentorsgruppen(klassen) å äter tårta och har ett avslut. Sedan så e det uppträdanden å cyberfilmen visas i aulan. Sedan e det slut...

Det har varit aktuellt att klassen skulle ha typ fest imorrn. Att vi skulle träffas å se på fotbollen å sedan kröka. Men just nu verkar ingen veta hur det blir. Hoppas verkligen att det blir av, för nästa fest ska vara på fredag å då e jag tvungen att vara på landet och kan ju då inte komma.

Kan inte någon i klassen fixa detta, skulle vara ett roligt avslut!!

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0