Stockholm inatt..

Vet inte hur länge jag ska va uppe asså. Jag e inte det minsta trött vilket kan bero på att jag sov till ett å sedan inte gjort nåt...Den här kvällen har liksom dagen inte varit kul, den har nästan varit värre men ändå inte. Tänker faktiskt inte säga vad, men Becca du sa lite för mycke där asså. Du gjorde som jag brukar, jaja. Gjort e gjort. Det kan man säga om kvällen. Nu vet jag iallafall hur läget e, på flera håll inte bara ett. Vilket e bra men ändå inte.

Faan jag borde nästan klunka i mig den vodkan som blev kvar sen festen, då kanske allt känns mycke bättre el jag lär nog iallafall somna fort. Haha.

Jag ska nog logga ut nu. Det kanske e orsaken till att jag inte e trött, får väl se. Om jag inte lyckas somna får ja väl slå på tv:n el nåt.

Go natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0