Sweet home alabama...

Japp, då var man äntligen hemma igen. Kom hem för ungefär en timme sedan. Hoppas att alla haft en rolig midsommar. För det har nämnligen inte jag haft tyvärr, det här va den tråkigaste helgen på länge.

Åkte som sagt upp i torsdags kväll, halvsov hela vägen eftersom jag var lite trött från dagen innan. Var depp hela den kvällen. På midsommafton så sov jag väl till 12 ,käkade lite frukost. Satt sedan inne i sängen å lyssnade på mp3, pallade inte vara social. Vid tre så var det midsommar lunch/middag, vi var väl 10 pers. Jag, mamma, pappa, brorsan, farmor, farfar, min pappas moster, hennes särbo å hennes 2 bekanta från gotland. Maten var väl okej, det e ju samma som man käkar på jul å påsk. Jaja, till efterrätt var det farmors jätte goda ananaspaj. Övriga kvällen spenderades framför tv:n el lyssnande på mp3.  Om jag bara hade fått vara hemma då hade jag lugnt krökat å midsommar hade varit skit rolig. Men det här var det mest trista midsommar på länge. Usch. När man sen skulle sova så var det en j-la mygga som flög runt å surrade. Fett irreterande. Slog ihjäl den jäveln sen var det, god natt.

Igår så sov jag typ till 12 igen, skönt. Gjorde inte så mycke. Satt å lyssnade på mp3 igen å var lite osocial. Efter lunchen så var jag duktig å målade på en sida av farmor å farfars hus. Lite små jobbigt, men jag fick tiden att gå. På kvällen blev det grillat. Grillad flintastek me färskpotatis, mums. Sen var det färska svenska jordgubbar med grädde ute i solen. Alltid lika gott. Övriga kvällen spenderades framför tv:n....Sen så idag så åkte vi äntligen hem. Var tvungen att gå upp vid halv 11 för vi skulle åka vid 12. Resan hem var inte så kul. Vi skulle skjusa hem farfar så jag fick sitta i mitten i baksätet mellan brorsan å farfar. Fyy, bilbältets kant skar mig i halsen, fick typ kramp i benen för att man satt så konstigt.

Kan bara konstatera att det e skönt å vara hemma igen. Synd att jag missade festen bara. Hade fan velat gå på den. Det var väl den sista på väldigt länge. Skulle det bli en till fest så skulle jag bara kunna nästa helg. Helgen efter drar man till Gotland i en vecka.

Snälla kan inte nån i klassen ha en sista fest....Please:)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0