Take my breath away....

Har precis käkat middag, jag vet rätt så sent. Men jag kom typ hem vid halv nio efter ha varit hemma hos Linnéa å spelat in filmen. Vi filmade det mesta i skogen, vilket på mig resulterade i rivmärken å myggbett. Trevligt.

Men fyy vad kul vi hade när vi spelade in. Mycket skratt. Haha. Speciellt när vi skulle spela in de sista scenerna när Robin var utklädd till Musée- och biblotekts tant. Fyy, jag skrack i varje tagning typ. El det var alltid någon som sprack i varje tagning. Tror det var länge sen jag skrattade så här mycket. Men innan dess, när vi nästan var klara å skulle ladda in det på datan så funkade det inte. Typiskt, va. Såå vi satt å dividerade hur vi skulle göra. Det slutade med att vi ska stanna kvar efter skolan imorrn. Innan vi kan göra det så måste Marcus typ göra 3 omprov i kemi å Robin 1,5 omprov i kemi. Robin måste dessutom göra några extra labbar. Allt detta kommer ta fett me tid. Jag å Linnéa får väl sitta å vänta till den första blir klar. Sen måste vi ladda in filmen, klippa å redigera å lägga till musik å text. Där e hela eftermiddagen fixad. Jag som annars skulle slutat vid 11 eftersom jag inte har någon spanska. Men det e ändrat nu, hehe.

När vi väl hade spelat in alla scener så kollade vi på dem på kameran. Fett roligt. Det kommer säkert bara vi som garvar i vissa situationer. Vi kollade även på en annan grej som var fett rolig. Därefter körde Robin å Marcus "Gitarr hero" mot varandra. Klockan tickade i väg, när vi fick reda på att klockan var halv åtta så var vi typ fett chockade. Linnéa kollade upp en buss å sen gick jag å Robin dit. Snackade om lite allt möjligt, bla va som händer på skolavslutningen....Bussresan kändes fett seg, jag var typ fett trött. Tror Robin var det me. Resten vet ni redan.

Vill bara säga att jag tycker lite synd om Robin, haha. I skogen var han tvungen att vara den som ramlade el blev kuffad, sen så var han tvungen att den där kärringen. Haha. Ni skulle sätt alltså. Den bilden kommer finnas kvar länge.

Nää, nu ska jag nog gå å lägga mig. E fett trött, har tur jag har sovmorron till 9 imorron. Fett nice.
Min läkare kommer dessutom att ringa mig imorrn under engelskan, trevlig. Hehe.

Just det när jag skulle åka till Linnéa så stötte jag på Ville å Jack från min förra klass i Skärmarbrink.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0