Vår bästa tid e nu....

Då var man tillbaka här å skriver inlägg. Att jag inte har skrivit sen i torsdags är att jag inte varit hemma.

I torsdags var det som sagt fest i Tyresö, vid mötte jag Becca, Joel å Alex efter åtta i gullmars. När vi kom fram så hade ingen kommit än, vi trodde tvärtom. När vi hade varit där i typ 5-10 min började folk å komma. Sedan var allt igång å det var riktigt kul asså. Tänker inte berätta allt men det var jävligt roligt iallafall. När några satt i köket så såg jag att Jesper gömde sig i en gaderob i hallen så jag skulle gå dit. Trots att jag visste att han var där så blev jag skit rädd när han skrämde mig. Jag skrek å satte mig på golvet me händerna för ansiktet å garvade. Som resten av de som såg allt oxå gjorde. Jag gick 2 ggr ner till macken me Dennis å Jesper för de skulle handla saker. Det var rätt så kul båda gångerna, haha. Låter knäppt. När vi skulle gå andra gången på natten så behövde Dennis pinka så jag å Jesper gick en bit därifrån. När vi står där å tittar så pekar han å säger "titta där". Jag gör det sedan skrämmer han mig, jag skrek till. Sen försökte jag mörda honom men det gick inte så bra. När vi väl var vid macken så skulle man säga till kassörskan va man skulle ha eftersom det var på natten fick man inte gå in. Jesper köpte en Daimstrut, sedan skulle Dennis oxå ha en glass. Han sa "en daimstrut mandel", hon i kassan bara va. Faan vad jag å Jesper garvade. Övriga kvällen var som sagt skit rolig, skulle egentligen åkt hem me Becca vid 4 men hade ingen lust å dissade henne. Sorry Becca, Joel gjorde det istället. När det väl var dax å sova så fick jag faktiskt en sängplats denna gång. Jag, Robin, Linnéa å Marcus delade på dubbelsängen. Jag fick ligga på ena kanten me Robin brevid mig. Den natten sov jag nästan ingenting, låg som sagt väldigt nära kanten, dessutom så snarkade Marcus å han pratade även i sömnen. Jag låg nära Robin å han ryckte till flera ggr vilket gjorde att jag oxå gjorde det.


Dagen efter åkte flera hem men några var kvar. Jag var en av dem. Vi handlade hem mat från en pizzeria, jag käkade pastasallad me kyckling. Sedan spenderades hela dagen framför tv, vi kollade på flera filmer. På eftermiddan åkte en hem å då var det bara Oskar, Marcus, Linnéa, Robin å jag kvar. Vi kollade på värsta läskiga filmen, satt typ å ryckte till å skrek i mellanåt. Rec hette filmen, rikitgt bra. Kan bara säga att efter filmen så var jag jätte lättskrämd, vilket Marcus utnyttjade. Han skrämde mig sjukt många gånger å jag blev lika rädd varje gång. Jag skrev å ryckte till. De andra bara garvade. Efter filmen bestämde vi oss för å handla, vi skulle cykla till Tyresö Centrum. Det fanns bara 3 cyklar så en var tvungen att bli skjusad vilket blev jag. Robin skjusade mig dit, kan bara säga att jag skrek en del under färden, var ju rädd att vi skulle krascha. Fast det var värre på vägen tillbaka för då skjusade Marcus mig. Han körde skit fort å som en idiot. Vi var fan nära att kracha. Usch. Resten av kvällen kollade vi på flera skräckfilmer, pga för lite sömn var jag rätt så trött. Jag frös även så jag lånade Robins tjocktröja å lutade mig mot honom under filmerna. Jag kämpade med att hålla mig vaken. Under "Silent hill" var det inga problem sen när vi skulle se "the eye" så blundade jag flera gånger å var nära på att somna men marcus hade bestämt för jag inte skulle det. Fy, fan. Filmen var inte så jätte bra sen kom jag inte ihåg så mycke av den. När de sedan skulle se en komedifilm la jag mig i soffan å somnade halft.


Jag somnade typ i soffan men vaknade när de hade sett klart filmen å skulle gå å lägga sig. De 3 gick å skulle lägga sig i dubbelsängen men jag skulle vara kvar i vardagsrummet. Men efter att ha vaknat så kunde jag inte somna om så jag öppnade balkongdörren å satte mig där vid typ 4:30. Sen så bestämde jag mig att jag kanske skulle gå några varav runt huset för att bli trött. Eftersom lägenheten låg längst ned så kunde man gå in till lägenheten genom den. Så jag lät den va öppen på glänt å gick ut den vanligt vägen. Efter andra varvet så såg jag att balkongdörren var mer öppen än så jag lämnade den. Sen när jag nästan kom till baksidan(där balkongen var) hörde att det var några som ropade, det visade sig vara Robin å Marcus. Jag gick in me dem å jag fick sova i dubbelsängen igen. Dem berättade då att de hörde att någon gått ut genom dörren, när de sedan gick upp såg dem att balkongdörren va öppen, att jag var borta och att min väska var kvar. Dessutom sa dem att de hörde en bil blixtstarta utanför vilket gjorde dem oroliga typ. Här märker man att dessa killar bryr sig väldigt mycket.

Sen lyckades jag somna..sov typ 6 h trots att jag en gång ramlade i golvet pga Robin. Men låg nära honom nästan hela tiden för å inte ligga på kanten. Kan bara säga att morgonsamtalet  vi hade när vi vaknade vid 12 var rätt så rolig. Haha, Marcus fan va skarrig man vara. Därefter gick vi upp käkade lite olika maträtter från igår å sedan bar det av till macken för å handla lite läsk. Under dagen kollade vi på några fler skräckfilmer å spelade Nintendo Wii.

Kan bara säga att dessa dagar varit skit roliga å jag har lärt känna folk skit bra i klassen. Kommer komma ihåg ett bra tag framöver. Ser fram i mot nästa fest om typ 2 veckor roligt.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0