Thank you..or not

Vill faktiskt tacka några av min polare som e dem bästa. Som orkar lyssna å kanske stötta mig lite med mina  små beskymmer hehe. Vänner e fett bra att ha speciellt såhär....

Asså shit..min mamma bad mig komma ut för en stund sen å prata. Hon bad mig komma in till köket, hon stängde till dörren. Det kändes inte bra, var såå rädd att hon upptäckt nåt. Tyckte det va skit jobbigt, visste inte vad jag skulle säga. Men hon frågade om nån hade spillt parfym i badrummet, ja ba "jag vet inte", det luktar som herrparfym sa pappa. Oh nej, vad ska jag säga liksom. Sen sa dem men jag inte verkar veta, ja ba höll me. Sen sa dem det kanske e mattan, vi får kolla. Asså jag har sagt att Joel å Becca sovit här fyy, inte roligt. Det här e säkert bara första grejen sedan kommer dem säkert hitta nåt mer. Jag e såå himla körd nu asså. orkar inte. Jag kommer å få världens utskällning,  då kommer säkert sitta å böla å komma på massa ursäkter. Kan säga det va den sommarn det, sommaren kommer att vara ett rent helvete, fy fan. Kommer aldrig å få gå på fest igen tills jag e 18. Pallar inte det, e det nån som kan rädda mig...

Nej trodde väl det, det e bara å bita ihop och hoppas på att man kommer ut levande. Tror inte det alltså. Det e bara blunda å hoppas på det bästa. Som inte existerar....

kram

Kommentarer
Postat av: Joel

Va? Bara för jag sov där eller vad xD

2008-06-30 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0