The reason...

Nu sitter jag här igen men bara en snabbis. Tänkte sola på balkongen, men solen verkar ha försvunnit bakom massa moln. Väntar på att den ska komma tillbaka, ska då sola i min nya bikini.

Jag tog tidigare en promenad ner till centrum för å handla lite och tog ut pengar. Kan säga att det var väldigt soligt å varmt, men ändå härligt. Därför kom jag kom idéen att sola. Men först så käkade jag å sedan fick ja lust å köra lite singstar. Men det va inte så värst kul eftersom jag e sj, därefter tänkte jag bara byta om å gå ut och sätta mig. Men då har det förändrats, som jag nämnde tidigare det e massa moln men det e fortfarande varmt. Hoppas på att dem försvinner tills jag e klar me inlägget.

Senare ikväll ska jag å Joel dra till Marcus, Becca skulle egentligen följt med. Men stackaren blev inkallad att jobba på sin lediga dag. Tycker synd om dig sötnos...Kämpa på xD

Kan säga att det känns lite tråkigt att vara ensam just nu. Hoppas det går över snart. Imorrn behöver jag verkligen inte oroa mig för att vara ensam det kan jag säga.

Nää, nu ska jag kolla om molnen har flyttat på sig.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0