Too little, too late...

Idag blir det verkligen inget långt inlägg, pga flera saker. Det har inte hänt nåt intressant  å dessutom  kan jag inte skriva vad jag vill längre pga att flera i klassen läser detta. Jag har redan avslöjat lite för mycket som har gjort allt mycket värre.

Kan bara säga att jag ska bara slappa hela eftermiddan å kvällen eftersom jag varken har restuppgifter, inlämninger el omprov kvar. Vilket e fett nice. Jag tror att jag snart ska gå ut å sola lite på balkongen så man får lite färg.

Imorgon så ska man börja spela in filmen(sv-uppg.), hur det nu ska gå. Ska bli intressat å se hur det går.

Jag funderar seriöst om jag ska lägga ned bloggen, jag vill ju skriva det jag vill. Nu känner jag mig fett hindrad, vilket inte är kul. Får väl se hur jag gör......

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0