S.O.S.

Ja, idag blev det flera inlägg, det verkar som att det händer ganska ofta nu för tiden. Jag har väl kanske inte så mycke å göra. El så har jag kanske en del saker som jag vill ha sagt, äh skit samma. Jo, jag tänkte snacka lite om horoskop.  Jag å Becca läste horoskop i går, vi kollade i 2 olika tidningar. I en av dem så var det skrivet i 3 olika kategorier(romantik,ekonomi,glamor). Våra horoskop stämde in rätt så bra, läskigt bra typ. Den sa typ att min eknomi inte e så bra nu, att jag inte har råd å köpa de saker jag vill. Detta stämmer typ. Glamor greje kom inte riktigt ihåg vad det var, men att jag skule festa å så nåt mer. Den stämde till hälften typ. Men romantik, njea...det stod att jag skulle ha det romatisk helg typ. Om man räknar sanning el konka som nåt romantiskt så stämmer det. Men nej...

Nu ikväll läste jag horoskopet för sommaren typ. Asså det ska typ till ett mirakel för att det ska stämma. Men det stämmer fortfarande bra me eknomin men det ska tydligen ske mycke romantik, nästa vecka skulle bli väldigt romantisk, ja tjena. Har mycke svårt å tro det hehe.

Nu pallar jag inte skriva mer, säkert skit tråkigt. Jag borde fan gå å lägga mig...ja har typ bara sovit typ kanske 3-4h på 2 dagar inte bra asså. Tänker verkligen sova ut imorron..

Just det. Jag skulle egenligen ha sommarjobbat på pappas jobb men det har inte funnits nåt jobb å göra. Men idag sa pappa att jag kanske kan få hoppa in nån gång nästa vecka. Perfekt, då kan jag iallafall få in lite stålar..Det skulle vara så nice me lite x-tra cash på kontot. Men detta gör att jag måste ställa tillbaka dygnrytmen riält, om ja ska jobba på pappas jobb så måste jag typ å upp vid 05:15. Asså det kommer bli fett jobbigt, ja kommer typ å dö första dan sen går det nog bra.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0