Vaken igen....

Asså dessa senaste dagarna har fan varit ganska hektiska, det e en av orsakerna till att jag inte bloggat. Dagarna i plugget har varit som vanligt, och vädret har bara varit helt underbart. Jag tänker bara ta upp det mest intressanta sakerna som hänt. Våran statisktiska undersökning hann vi aldrig sammanställa å lämna in. Så får göra den i höst då vi går om matte B. I går så hade vi en rolig å oseriös svenska lektion, där vi satt i datasalen. Säger bara Marcus å photoshop. Haha. På lektionen skulle vi skriva ett manus till den film man ska göra. När det va typ en halvtimme kvar kom vi på värsta bra manuset. Filmen kommer bli väldigt knäpp å rolig.  Vi kommer nog att filma hemma hos nån i gruppen nästa vecka. Sen på idrotten så fick vi tillbaka idrottsprovet å jag var den första som fick. Jag kände mig ganska säker på att jag skule få IG men icke..jag fick G. Fett stolt. Nästan hela klassen faila å får göra omprov nästa vecka. Sen så pluggade jag kemi nästan hela gårdag kvällen inför provet som va idag. Just det i måndags gick famlijen ner till skickla köpsentrum för å shoppa. Köpte en del snygga kläder. Kan bara säga att vägen hem me brorsan var så där. Vi tog en omväg som var att gå upp för den brantaste delen på hammarybacken, fy.

Denna dag har fan varit rätt så chill. Eftersom vi inte hade tillgång till datasal å var dåligt planerade så hade vi ingen matte utan hade typ håltimme. Sen vid 10:10 hade vi det där kemiprovet som jag fasat lite för. Men det kändes inte så svårt faktiskt. För att få G krävdes 6 poäng vilket kändes som att de flesta skulle klara. Eftersom flera i klassen som läser matte a hoppat av kemi å de inte hade nån lektion på morgonen så åkte de flesta hem. Så vi var 10 st på engelskan. Där vi först blev lurade att vi skulle se "en obekväm sanning" men hon lurades vi skulle se på "Good Will Hunting". Kan säga att denna lektion va fett oseriös. Först gick läraren ut å pratade me nårga elever, sen gick hon iväg å skulle läsa å rätta texter typ. Så typ inte kollade på filmen.Utan klassen lattjade me pappersflygplan som kastades på varandra. Å Beca som satt å lyssnade på min mp3 å satt i mellanåt "åh, den här e bra" men ingen hörde ju inte vilken. Haha. Orkar inte förklara allt som hände men det va kul. När det va 10 min kvar av lektionen gick vi därifrån utan att läraren va där. Haha.

Nu har jag inga prov el läxor till nästa vecka el i överhuvudtaget. Skönt. Dessutom så har vi på cyber exakta 2 veckor kvar till skolavslutningen. Säger bara att det ska bli skönt å vart tog året vägen. Hehe.

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0