What if...

God morgon alla. Gick upp för ungefär en halvtimme sen, fast jag var uppe redan vid åtta och sa hej då till familjen. Mamma & pappa ska köra brorsan plus några av hans polare i laget till Enköping där de ska spela tunering. Mina föräldrar ska titta på matcherna idag å sen drar de till landet. Jag pallade verkligen inte följa me...Så jag e ensam idag, men inte i helgen:D

Idag blir det nog mest slapp, kanske ska städa lite i lägenheten inför helgen. Ovanligt att jag städar, jag vet. Tänkte snart tvätta håret å sedan dra ner till centrum för å handla lite å ta ut lite pengar. Gör det innan jag käkar pallar inte göra det senare. Om jag inte städar så hoppas jag på att det blir  varmt ute då kan jag lägga mig å sola...Vill få lite färg hehe.

Denna dag lär bli rätt så slapp, ska dra till haninge ikväll för en grej men kommer hem snabbt igen. Om jag har tur så får jag sällis dit. Får se, ska få tag i han först.

Nää, ska nog gå å fixa mig nu.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0