You....

Jag kan bara upplysa om att jag inte tänker lägga ned bloggen pga av att en viss person läst den. Det har faktiskt inte gjort någon skillnad allt e i princip som vanligt. Jag tänker alltså ha kvar bloggen men jag kanske inte kommer att berätta allt som jag kanske skulle gjort förut.
 
Dagen var väl rätt okej, på samhälle gjorde jag typ ingenting eftersom jag var klar med allt. Sen hade vi matte där vissa grupper skulle presentera sina statistiska undersökningar. Min grupp blev inte klara å det gjorde inget eftersom nästan hela gruppen kommer gå om matte b förutom Filip. Så han hade sammanställt ganska konstigt å rapporten var inte fullständig å vi andra skulle presentera det. Han jobbar tydligen, under skoltid. Ofta vi kommer att göra det imorron, ingen kommer fatta ett skit å Robban kommer ställa 1000 frågor till oss. Efter matten så brukar vi ha 2 h svenska men eftersom vi ska spela in våra filmer så fick man hålla till på valfri ort. Men typ 2 grupper vi åkte in till slussen å käkade på donken. Tog typ evigheter innan alla fått sin mat, fett sega assså. Efter det skulle folk tillbaka för å göra omprov i idrott vilket jag inte behövde göra. Men min grupp var inte säkra om vi skulle hålla på me filmen så jag åkte me tillbaka fast jag egentligen kunde åkte hem. What ever!?! Men det blev inget gjort, vi satt mest å snacka skit i en timme, sen bar det av till idrottssalen. Vissa behövde inte göra omprov så vi andra satt utanför å väntade.

Jag å Linnéa snackade om vårat filmmanus, att vi bara kan strycka lite grejer å köra på samma manus typ. Det e lättast så, palla skriva ett nytt manus. Nu måste vi bestämma när vi ska spela in å så. Vi har inte så många dagar på oss så det gäller att bestämma å börja göra det...Så om nån i gruppen läser så kanske vi borde börja.

Vill bara avsluta me å säga att jag tycker inte att det e såå värst kul att bli dissad:S Orka att bara bli det ibland, seriöst,

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0