Human

Ja, jag har varit skit dålig på att blogga den senaste tiden. Har varken haft ork, lust eller tid. Jag skulle ha sett Djurgården en gång till samma vecka. Men det sket sig, matchen i lördags blev inställd pga att vaktmästaren i globen hade borrat i ett av kylrören i isen så att massa gulvätska rann ut på isen. Matchen flyttades tills igår kl.20:00 lite sent på en söndags kväll. Vi bytte in biljetterna å fick pengarna tillbaka. Ja, annars va väl förra veckan helt okej, förutom att den där parfymen som Andres sprayade på mig satt kvar i håret i typ fast jag dushade det 5 ggr. Sen så idag så sprayade han sin j-la skospary i mitt skåp, den e inte så j-la hälsosam dirket. Ska faan spöa honom.

Jo, jag fick tillbaka mitt kemiprov om syror & baser i fredags fick G, fick dessutom tillbaka en labrapport där fick jag VG e fett stolt.

I helgen hände inte så mycke, skulle gått på hockey som sagt. Jag i ösregn å världens blåst fram å tillbaka till globen. Igår så var jag å familjen hos min faster å mina kusiner. Min kusin Nattis å jag fyller år på samma dag, så vi firades i förskott. Vi åt jätte god lunch som min faster lagade, sen va det tårta å andra godsaker. Av dem(faster å co.) fick jag ett jätte fint halsband och lite pengar. Sen så fick jag å Nattis öppna våra paket samtidigt från min familj. Vi fick varsin biljett till musikalen Footloose på intiman den 12 mars. Vi blev båda väldigt glada. Sen så gick vi "barn" upp till nattis rum. Jag å hon körde singstar, det va fett kul Synd bara att vi var tvungna att åka. Vi får ha en singstar kväll snart.

Idag var det en ganska seg skoldag, det roliga va att Becca äntligen e tillbaka efter en veckas ledighet.  Dagen var som sagt väldigt seg, med jobbiga lektioner å håltimme.

Vill bara avsluta med att jag längtar tills imorron. För då fyller lilla jag 17 år!! Å så lilla Nattis blir 15..hehe:D
Jag e lite orolig för va becca kommer göra, hon kommer antagligen skvallra till läraren så att hela klassen sjunger för mig. Sånt hatar jag, vem gör inte det. Det e ju fett pinsamt...

Nää, nu ska jag sluta. Längtar som sagt tills imorrn får se vad jag får. Innan dess så har jag träning ikväll vid halv sju.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0