Tuffa tider(för en drömmare)

Jag sitter nu å tittar på Gyllene Tiders dvd med konserterna från 2004. Man blir så hilma glad av dem å deras låtar hehe. Igår så var jag i skolan på första lektionen, fick kämpa me den j-la huvudvärken som man lider me under nätterna så man inte kan sova ordenkligt. Iallafall efter den lektionen så gick jag hem pallade inte vara kvar på spanskan. Hemma fanns mamma som e sjukskriven så man fick sällskap till lunch. Eftersom min pappa fyller år idag å e iväg på fotbollsläger på åland me brorsan å hans lag, så firade vi honom igår. Vi åt värsta goda maten, stekt fläskkotellt me klyft potatis å creme fraiche me franska örter. Mums. Sen var det en liten tårtbit av prinsesstårta å han fick några paket.

Idag så va jag hemma från skolan, hade sovit dåligt pga huvudvärk å hade fortfarande ont när jag var uppe. Vid halv tio mötte jag mamma vid konsum å vi handlade det sista inför imorron dagen, då jag ska firas av några polare. Hoppas då på att jag mår bättre, annars får jag väl knarka alvedon..hehe. Jag har varit duktig å pluggat matte idag, fast jag har inte börjat läsa i engelska boken, inte lika smart.
 
Pappa å brorsan e som sagt påväg till kappellskär där båten går till Åland. Det e brorsans "nya" fotbollslag som ska på träningsläger mellan 7-9 mars. Så denna helg blir en tjej helg hemma hehe. Massa firade av mig iallafall.

Nu ska jag sluta. Jag å mamma ska ha en riktigt myskväll. Kan bara säga att jag längtar tills imorrn.

Vill avsluta me att säga: Gratts på 43-årsdagen pappa! Du e bäst! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0