Under mitt tunna skinn....

Jaha då var man 17 år och en dag. Trevligt. Nja inte direkt. Är fortfarande sjuk, e frussen å har jätte ont i huvet. Så därför var jag hemma från plugget idag å skippade även kvällens träning. Tänkte försöka bli frisk till helgen då man ska firas av släkt och vänner. Jo, gårdagen var kanske inte den bästa, även om det var min födelsedag. Men iallafall maten var jätte god likaså efterrätten. När vi käkade efterrätten så kollade vi på den enda film vi har hemma på mig när jag var liten. Jag var typ 6 månader på filmen, i filmen var jag bla på babysim. Så söt jag var.

Över till presenterna, jag fick massa fina kläder, ett minneskort till mobilen å det bästa en digitalkamera me allt tillbehör. Tack så j-la mycke familjen asså!! Jag fick ju dessutom en biljett till Footloose i söndags. Det enda som kunde gjort allt bra var om jag hade varit frisk. Hoppas på bättre tur nästa år då man blir myndig.

Idag har jag mest vilat å glott på tv. Försökte plugga lite matte så jag inte ligger efter så himla mycke men det gick sådär. Nää nu ska jag laga middag till mig sj, det blir nog oxpytt me rödbetor. E väldigt hungrig....

Jag tror att jag ska försöka släpa mig till pluget imorgon. Måste ju förklara för min j-la grupp..hehe..om det jag kom på förra veckan. När ingen av dem var där. Måste dessutom jobba me Amanda på vårat grupparbete i spanska.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0