Everytime.......

Det e fortfarande mycke plugg även om jag klarat av v.20 och denna vecka.

Så här ser min framtid ut de närmaste veckorna:

V.22: Examinsationsuppgiften i samhälle och träningsrapporten ska lämnas in denna vecka.
           Måndag: Omprov i Kemi
           Tisdag: Muntlig komplittering i matte b. Skriftlig Sv-läxa. Idrottsprov.
           Torsdag: Nationellt prov i spanska, läs delen.
            Fredag: Jag och Becca ska troligen hålla lektion på idrotten.

V.23: Inlämning av den färdigställda resultatet av den statistiska undersökningen(Ma B) 
           Måndag: Nationellt prov i spanska, hör delen.
           Ev. kan det läggas till inlämning av läxor och andra grejer.

Sen så borde det lugna ned sig vad det ser ut nu. Det som kommer att hända e att jag får reda på hur det gått på de proven som jag haft. Säger bara att nästa vecka (V.22) är den värsta fyy faan.

Det e ingen som vill byta va!?!         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0