Good night sweetheart...

Ja, då har man suttit en stund framför datan fast jag egentligen är rätt så trött. Ska nog snart stänga av krypa till sängs. Denna helg blir hektisk me massa firanden av familj å släkt som ska kombineras me att jag måste städa rummet och det viktigaste hinna plugga. Jag har ju som sagt sjukt mycke nästa vecka, hoppas på att jag får en ledig stund.

Tänkte berätta lite om resturangbesöket, jag kom till sist på vad jag skulle ha på mig i sista sekund. Jag hade på mig en ganska kort röd kjol me en svart tubtopp och vita högklackade skor. Vi raskade i väg till Sjöstaden å resturangen vid kvart i fem. Kan bara säga att jag hade det lite jobbigt, min kjol blåste typ upp hela tiden så jag fick gå å hålla i den, både dit å hem. Om jag inte höll så hade ja oturen att den blåste upp helt...pinsamt.

Middagen var jätte god. Jag tog vitlöksbröd me tillbehör till förrätt och till huvudrätt så tog jag entrecote me klyft potatis me beianse sås (vet ej hur det stavas). Det var riktigt gott och jag blev riktigt mätt. När vi hade käkat färdigt så gav jag mamma hennes present. Det var ett kort där jag skrev att jag ska bjuda henne på musikalen Footloose i höst. Jag var osäker på om hon skulle gilla den. Det blev bättre än va jag trodde, hon började nästan gråta å typ kramade mig flera gånger och tackade. Verkligen uppskattat. Vi ska nu boka tidigt så att vi får bra platser. Det ska bl riktigt kul. Därefter så gick vi hem å gjorde ett kort stopp vid konsum. Och jag hade som sagt samma beskymmer me kjolen igen.

Sen nu på kvällen så har jag mest latat mig framför teven. Men jag blev förfrågad å komma på fest så jag tänkte att det skulle kanske vara kul. Men när ja messade å frågade var den var så blev jag fett dissad å sitter man här. Jaja, det går väl fler tåg, haha.

Nää, nu ska jag gå å lägga mig faktiskt. Har mycke att stå i, i morgon å på söndag.

I morgon fyller min kusin Wilmer 4 år å vi ska åka å fira honom :D

Just det, glömde nämna att vädret var lika underbart idag som igår får hoppas att det håller  i hela helgen.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0