Häng me på party...

Japp, nu har ja varit dålig på att uppdatera men jag har haft full skå me massa skolarbete, har alltså pluggat en massa. Dagen var rätt jobbig, på samhälle satt ja å skrev sv-läxan, på matte b hade ja kompletteringar i en timme, vilket inte gick så jätte bra, kommer vara tvungen att läsa matte b i höst igen pga ja ej kan grunderna för att vidare till matte c som rinnande vatten. Jaja, det va lite jobbigt men ska fan kämpa som fan så ja fattar det nästa termin. På svenskan så fick de som ej hade gjort läxan fick göra det, ja skrev klart min. Sen så skulle vi dela upp oss i grupper om 3 personer, det fanns typ 4 grupper me 3 sen va det ja ¨Becca. Vi splittrade på oss så frågade å fick vara me Linnéa, Marcus å Robin. Fett nice.
Efter Svenskan var det idrott å prov. Jag satt kvar längst, håller tummarna på att ja får precis G...Många frågor, snålt me poäng på varje fråga å 25 poäng på G.

Tänkte bara snabbt berätta om festen i lördags. Det hände en hel del kan man säga, men jag tänker inte berätta allt. De va rätt så många från klassen som kom efter vissa förhinder på vägen om man säger så.  Säger bara att vi i klassen inte e så förtjusta i poliser. Citerat från Beccas blogg: en pike buss stannar å 6 poliser stiger ut och bara för att marcus hade åkte moppe för att visa jesper och robin och dennis vägen han blev stoppad av dom så han fick göra blåstest m.m Hehe stackars lilla marcus. Men tillslut kom alla å vi hade en j-vligt rolig kväll. Vid 2-3 gick vi iväg till en lite gräns fotbollsplan å spelade fotboll. Det var fan skit kul. Det var flera som halkade för det var så halt i gräset, vilket man senare kan se på vissas byxor som fått gränsfläckar. Kan säga att jag senare inte kunde sova, jag va en av 3 som fick äran att sova på golvet. Vilket inte var så bekvämt. Jag sov inte på hela natten. Vid 5, halv 6 så bestämde vi(Robin, jag  å Marcus, vi som ej kunde sova) för å städa lite. Fyy fan va vi fick leta, smyga å viska haha. Gick ut å slängde flaskor å sen käkade vi lite. Därefter spelade Robin, Marcus å Felix ett skit gammalt fotbollspel på PS2, fan va kul det va å titta på. Jaja orkar inte skriva mer om dagen efter. Släkten kom hit för å fira mamma på eftermiddagen, vilket va trevligtå ja var skit trött. Gick å la mig vid halv 7 å gick upp vid halv 6 på måndagen då ja pluggade kemi. Sov fan i 11 h..REKORD.

Kan bara säga att efter denna fest så typ en mur rivits mellan mig å klassen. Det känns som att man känner dem bättre. Så jag snackar å umgås mer me de flesta i klassen. Kul.

Igår så hade ja 2 h sam på morgonen då vi fortsatte att skriva på examinationsuppgiften, sen hade vi engelska. Min spanska var inställd så ja slapp håltimme men ja hade omprov i kemi i stället. VIlket gick okej tror jag. Var sist kvar som vanligt, men till min förvåning så satt alla som gjorde omprovet kvar där ute. När ja kom ut så hade Robin utevecklingssamtal. Jag stod kvar me de andra å snackade. Sen när Robin var klar gick vi till buss hållplatsen å väntade på bussen. Både väntan på bussen å bussresan var skit rolig. Sen så skulle Marcus, Linnéa, Oskar F, Felix å Robin till donken å jag hängde på. Innan vi käkade var vissa tvunga att hitta en bankomat vilket tog en stund. Jag snackade en hel del me Linnéa å hon e riktigt schyst faktiskt. Så jag hade en riktigt rolig lunch, till de började snacka wow, marcus försökte få mig å börja spela. Säger bara glöm. Haha.

Ska kanske plugga lite nu.

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0