Hon gör som hon vill.....

Idag ska jag försöka och fatta mig kort, får se hur det går hehe.

Den hör dagen har varit lite bättre än igår, mitt humör va bättre men min pollen å hosta e hopplös. Det e väl bara att kämpa på. Började 8 med samhälle då vi skulle fortsätta me det vi gjorde i går. Det gick kanske inte så jätte bra, skrev typ 2 meningar. Bra Carro. I know. Sen hade vi en timma matte där jag mest repeterade muntiligt o läste på om vissa uppgifter. Har ju nationella på torsdag. Jag pluggade matte hela eftermiddagen igår me pappa å jag har i princip gjort allt så. Därefter var det 2 h svenska där vi skerv klart bokredovisningen som vi har hållt på me flera ggr innan men idag blev man klar. Det blev typ 8 sidor tror jag(fram å baksida). Sista lektionen var idrott då vi ahde beep-test men eftersom jag e under astmautredning så får jag inte anstränga mycke så jag tittade på.

Sedan slutade vi och när några i klassen hängde utanför så fick ja mess av mamma där det stod att jag hade fått hem pappret me IG-varningar och att jag bara hade fått ett. Som väntat. Jag sa det till de andra och vissa av dem fick panik, haha. Ska nu plugga lite. Troligen blir det engelska. Man ska hålla tal om ett ämne man gillar å prata om det inför klassen i 3-5 min imorron. Får se vad jag ska ta...Hatar å snacka inför klassen..värre på engelska. Men men.

Jo igår kväll kom jag på att jag har typ va fan heter det nu då....jag måste alltså göra något flera gånger..va faan heter det?? nån som kan hjälpa mig. Iallafall varje kväll när jag ska gå å lägga mig så ställer jag in  klockan på en viss tid så den väcker mig morgonen efter. Men när jag vet att jag har ställt in rätt tid så måste jag ändå kolla det 1000 gånger, jag vet inte varför. Jag säget till mig sig det e sista gången nu. Men blir ändå osäker och måste kolla ett par gånger till. Det e fan skit jobbig det händer varje kväll när det e skola dagen efter:S

kram<3

Kommentarer
Postat av: matilda

ha en bra dag!!

2008-05-06 @ 14:49:28
URL: http://www.dresslikeme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0