I´m sorry...

Jag ber om ursäkt för det förra inlägget. Jag vet den var skit lång men man tänker inte på det förrens man e klar. Jaja. Jag kan berätta lite som helgen istället, ska försöka berätta kortfattat.

Igår så var hela familjen hemma hos mormor & morfar på eftermiddagen. Min morfar fyllde nämnligen 68 år igår så vi var där för att fira honom. Vi fick god hallontårta som de hade gjort och morfars goda kanelbullar. Vi satt mest och pratade, umgicks å fikade. Sen åkte vi hem...

Idag har jag varit duktig och pluggat matte inför nationella på torsdag. Sen så följde jag me övriga familjen till Gubbängen. Brorsan hade fotbollsträning, så jag å föräldrarna tog en lång promenad och käkade glass i det härliga vårvädret. Soligt å varmt det kan inte bli bättre. Jo,det kan det. När vi promenerade så pratade vi om att flytta, dem hade hittat ett fint hus i sköndal. Jag hade tyckte samma, vi ska inte flytta in till det huset men man blir j-vligt sugen. Förut när familjen snackat om att flytta till sköndal har jag sagt tvärt nej. Men nu har jag ändrat mig, blev fett sugen när jag såg huset på nätet. Allt skulle bli bättre, vi skulle ha det mycket större och jag får framförallt ett större rum. Jag å brorsan kommer att ha nära till träningar å matcher. Jag vet att det inte kommer att bli just det huset, men mina föräldrar sa att vi kanske ska fixa å piffa till våran lägenhet och så under året. Och sedan kanske sälja lägenheten och flytta till ett hus i Sköndal. Får se hur det blir men jag håller tummarna.

Efter promenaden så hade brorsan typ en timme kvar av träningen så vi satte oss i ett av båsen och tittade på  träningen. Det var rätt så kul och det var varmt å skönt att sitta i solen. Imellanåt lite för varmt men va fan man ska ju inte klaga. Sen så åkte vi hem. Har nu precis käkat middag, spagetti me köttfärssås mums.

Nää, nu ska jag nog sätta mig framför tv:n å chilla. Imorron så börjar tyvärr skolan igen. En ganska jobbig och stressig vecka kommer det att bli.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0