I remember love..

Nej, men jag kom på vad det heter. Det som jag har varje kväll det e typ tvångstankar. Det e så j-la jobbigt och det e svårt att göra något åt det. Men men...det finns värre saker.

Jag har precis läst upp det högt det som jag ska berätta om på engelskan imorgon, visserligen e den bara 2 min. Men jag får väl lägga till något mer. Det som jag kommer att berätta om är kort hur sporten innebandy kom till och lite historik om VM...Men nu börjar jag fundera på att ta nåt annat...kom på det medan jag skrev. Tänkte att jag kanske kunde prata om gruppen Queen...nu blir jag j-lvt osäker på vad jag ska ta. Kan någon hjälpa mig? :P

Jaja...nu ska nog bara lägga in lite saker i texten och se hur lång tid det tar. Sen ska jag nog bara slappa framför teven el nåt. Imorgon när jag kommer hem så e det bara plugga, plugga, plugga, plugga. Har Nationella på torsdag i matte b å kemiprov på fredag. Trevligt va...inte direkt.

Ha en trevlig kväll!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0