It´s a beautiful day...

Japp, nu sitter jag å kollar på teve. Dagen har faktiskt varit rätt så bra. Hade först 2 h matte som gick rätt så fort faktiskt. Det kanske berodde på att vi tog en extra lång rast hehe. Men när vi väl va i klassrummet så repeterade lite på några kapitel inför provet imorgon. Sen hade vi en timma kemi där det va lite repetion inför provet på fredag och bitarna börjar nu falla på plats. Sen hade vi engelska, där vi skulle hålla presentation om ett ämne, det var jag å becca som var de enda som hae förberätt oss men det var bara jag som presenterade. Det gick väl sådär, det blev mycke "eehh" men va fan. Läraren gav mig beröm ändå, hon applåderade hehe. Sen så var det muntliga nationella och vi fick börja(jag, becca o emili). Det jag väl rätt så bra lite trögt i början bara,men men. När vi va klara berättade hon hur hon tyckte det gick. Sen berättade hon vilket betyg man typ kommer att få. Hon berättade att jag låg väldigt nära MVG, Shit, va chockad jag blev asså men skit glad. Hon sa att jag låg på övre VG o nedre MVG typ. Så hon skulle kolla igen o gemföra. Håller verkligen tummarna. När vi var klara me provet fick vi sluta, så vi slutade typ 5 i 12 istället ett.

När jag kom så käkade jag lunch och sedan så fortsatte jag jobba i matteboken inför morgondagen. Jag pluggade väl i typ 2 h me repetion. Men tillslut gav nog huvuet upp för jag orkade inte räkna. Det va tal jag kunde räkna ut men huvet vägrade. Så då slutade jag å jag har inte pluggat på hela kvällen.

Vid halv fem så följde jag me å tittade på brorsans innebandy träning. Vill få nåt annat att tänka i mitt huve. Killarna körde match hela träningen me 3 mot 3. Kevin som spelar i sköndal fotboll å i farsta innebandy kom å provade. Han e skit duktig, får hoppas att han kanske vill byta. Innan de skulle börja så ville de ha 2 målvakter och eftersom de bara har en målvakt så försökte tränaren få någon annan att stå men ingen vill. Elliott frågade om jag ville stå och försökte verkligen. Men icke sa nicke...Elliott inte denna gång tyvärr, hehe.

Nu på kvällen har jag kollat på hockey VM, det fick inte så bra kan man säga. Förlust för sverige. Dessutom så förlorade djurgården me 2-0 mot bajen, tyvärr. Där kom Djurgårdens första förlust denna säsong, dessutom så kommer jag å Becca kanske få det lite jobbigt i plugget. Det finns några i klassen som lär retas, hehe.

Jo just det jag har nu gjort mina kursval, det blev:
3-D grafik
Programmering A+B
Trafikkunskap

Nu ska jag gå å lägga mig, måste va pigga inför morgondagen.

Önska mig lycka till!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0