Jag ljuger så bra....

Ta mig verkligen på orden när jag säger så. Jag har aldrig ljugit så mycket som jag gjort idag. Jag e rätt så bra på att ljuga, har en så länge aldrig blivit upptäckt. Men jag får sånt j-la dåligt samvete å vill helst bara säga sanningen. Men jag gör det inte, vilket gör att jag inte mår så bra...Känner mig dum. Idag har jag ljugit för både mamma å pappa, min lärare och några kompisar. Fyy vad jag e elak. Jag kanske kommer att ljuga i detta inlägg men inte om något viktigt. Jag kommer bara att ljuga om en sak för mitt eget bästa.

Jag mötte Becca på morronen på t-banan å vi åkte till slussen, där vi skulle träffa Micke å Nicklas. Vi fick vänta i typ en halvtimme innan Nicklas kom. Micke kom aldrig, men det visste vi typ redan. Sen så gjorde vi marknadsundersökningen till vårat projekt. Vid 10:30 tog jag bussen till skolan för att ha spanska. Där gick vi igenom lite saker som vi borde kunna inför nationella. Sedan så fick vi gå tidigare å plugga hemma. Jag var fan inte ens i skolan i en timma, det kändes lite onödigt. När jag stod å väntade på bussen så kom Jessika, och gjorde mig sällskap. Hon tittade på mig å frågade om jag hade linser, jag sa nej. Då sa hon att jag hade jätte fina ögon. Att ljusblåa ögon å lite mörkare hår passar bra ihop. Jag tackade. En komplimang var precis det jag behövde, så om någon vill göra mig på bättre humör å gladare. Ge mig en snäll komplimang. Sen nu i eftermiddag har jag pluggat lite inför provet imorgon, ska fortsätta me det när jag har skrivit klart här. Vid fyra så åkte jag me till gubbängen där brorsan hade fotbollsträning i kylan. Jag gick en uppfriskande promenad i en timma typ. Sen gick vi å kollade på träning. Det var väldigt kallt att sitta...Men men. När vi kom hem så käkade middag å sen så hamnde jag här framför datorn. Ska snart plugga ToF så jag klarar av provet imorgon, vilket Becca kommer att missa. Hon kommer inte på hela dagen, hon ska till doktorn.

Kan bara säga att min helg ser rätt så fullproppad ut. Jag kommer nog ha skit kul å vara jävligt social, vilket inte händer varje helg.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0