Just nu....

Nu sitter jag  här i skolan, gör faktiskt inget speciellt, har egentligen Tof men gör inget för vi e typ klara med allt. Hade sovmorgon idag, jag började vid 10 eftersom de andra skulle jag omprov. Vilket inte jag behövde. Det enda jag har gjort är att ha haft ett betygsamtal  i typ 3 min, där jag fick reda på att jag kommer att få G i slutbetyg. Men att jag var jätte duktig på projektarebetet och att jag typ stod å vägde. Men att slutbetyget blir G är pga att jag fått G på båda proven. Men det e najs, hon trodde att jag skulle ha nytta av det i framtiden...

Men oj va klockan är mycket, har typ spanska nationella, läs-delen om typ 5 minuter. Ska nog faktiskt ta å gå nu.

Får se om jag skriver mere sen, har en del att jag tils imorron.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0