Mama....

Japp, min lilla mamma fyller år idag!! Grattis mamma!! Jag köpte blommor till henne påvägen hem, hon blev jätte glad. Hon sa få en till present på resturanen senare i kväll.

Jag har precis målat naglarna å sitter som bäst och funderar vad jag ska ha på mig. Hela familjen ska käka på resturang för å fira mamsen. Vi har ett bokad bord på resturangen Medelhavspärlan i H-by Sjöstad vid fem.

Dagen har väl varit okej, den andra halvan av dagen har varit roligare. Hade 2 h kemi på morronen, där vi gjorde labbar men jag, Jesper å Oskar F slappa skriva en lab-rapport eftersom vi varit så duktiga me det. Sen så hade vi ToF, där vi fick tillbaka provet, fick G..Sen hade vi massa muntliga övingar. Vi fick sluta tidigare, så vi hade håltimme. Så killarna spelade fotboll på den lilla fotbollsplanen medan vi tjejer satt i solen å tittade på. Vilket var extremt kul. Det hände massa andra roliga saker, har ej tid å berätta. Sen hade vi idrott där vi fick sitta å jobba på frågor inför provet nästa vecka. Det gick ju som det gick....Därefter åkte jag hem me ett stopp på konsum för inhandling av mammas blommor.

Nää, måste sluta. Ska fixa mammas present nu och se va ja ska ha på mig.

Vill avsluta me å säga:

Kärlek börjar ALLTID med bråk!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0