Maniac...

Då sitter man här framför datan å bloggar igen. Vill ursäkta för det långa inlägget igår, jag ska försöka att inte skriva så mycke. Men ibland har jag mycket på mitt hjärta..hehe.

I dag var det då nationella i matte b kl.8-12. Jag kom till skolan vid tio i åtta, där mötte jag Robin å Jesper i klassen. Robin frågade mig om nationella var igår, (han va inte där) jag svarade ju som det var. Han blev inte så glad kan man säga. Jaja sånt e livet. Provet gick väl okej, det kunde ha gått bättre. Provet var ganska svårt faktiskt. Jag satt i typ 3, 5 h å skrev. Jag gjorde nästan alla tal, om jag gjorde dem rätt vet jag inte. Men jag har iallafall försökt å ibland kan få poäng för det. Hoppas på ett G i allafall. Sen måste jag å becca va skit duktiga på den statstiska undersökning man ska göra och lämna in så kan vi slipper läsa Matte b igen. När jag va klar så åkte jag hem, jag slapp spanska. Skit skönt.

Nu ska jag nog plugga inför kemi-provet imorgon, jag måste verkligen klara det. Pallar inte me ett omprov. Jag behöver inte vara orolig för att få IG i kemi som ett par i klassen borde va. Önska mig lycka till!

Just det, imorgon e det fredag. Faan, va veckorna bara rusar fram. Det kommer att gå skit fort sen så står man där å går ut ettan å har sommarlov. Hehe..känns lite konstigt. Ska bli skönt me helg. Det skulle ju bli varmt å soligt oxå vilket e skit bra. Då kan man lägga sig å sola lite.

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0