Ooa Hela Natten....

Japp, det kan man verkligen säga hehe. Eftersom jag skulle upp tidigt idag så var jag tråkig och stannade hemma. Så jag gick å la mig ganska tidigt igår pga det och att jag var trött. Medan de flesta i klassen hade fest i Tyresö. Så i går kväll innan jag somnade så fick jag några mess av Becca och så tänkte jag att Becca typ kommer att ringa mig. Gissa att jag hade rätt.  Jag hann sova ett par timmar men sen blev jag väckt. Vid kvart över två så ringer mobilen, kollar och det står att Becca ringer. Jag svarar och jag hör då en killröst. Det tog en sekund innan jag förstod att det var Marcus. Han frågade först om det var Caroline, Caroline från klassen. Ja, det e jag sa ja. Sen så tyckte han att jag skulle komma dit, (nyvaken o skulle upp tidigt, nja) jag sa nej tror inte det. Detta samtal var nog det konstigaste jag haft. Marcus snackade liksom me alla runt omkring oxå, hehe. Och frågade om jag var kvar och sen frågade om jag inte kunde komma dit för det skulle vara kul. Jag ba nja, sen sa han men Becca vet hur man hittar. Sen fick Becca luren och det var ganska kul. Hon började me att säga Haaallluuu, 3 grr, haha. Det samtalet blev inte så långt, hon snackade mest me dem runt om kring. Sen sa hon bara ha en trevlig kväll sen la hon på. Hehe.

Sen skulle jag försöka somna om vilket var väldigt svårt hehe. Jag som skulle gå upp ganska tidigt dagen efter. När låg i sängen nån timme efter samtalet och försökte somna så kom massa mess från Becca. När hon fick reda på att jag var vaken och att jag hade vaknat när de ringde sa hon bara oj. Hehe. Sen lyckades jag somna om som tur var.

Nu i morse så fick jag mer information om gårdagen lär få ännu mer på måndag. Hon berättade det mesta som hände. Om hur kul det var, vilka som var där och vad som hände. Det var bla en kille i klassen som typ satt på toa i 3h å spydde. Trevligt värre, hehe. Jag lär väl få hör en hel del historier vad som hände nästa vecka.

Jag orkar inte berätta om dagen utan sammanfattar innebandy cupen som brorsans lag spelar imorron istället. Jag e rätt så trött men jag lär nog slippa att någon väcker mig i natt.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0