Shake that ass.....

Asså satan vad jag skakar. Jag känner mig inte på bästa humör just nu. Jag mejlade min ToF lärare och berättade att min grupp tänkte göra marknadundersökningen i morgon å därför inte kommer till skolan. Mamma kom in för en stund sen å sa att jag hade fått svar. Hon har inte glad att vi inte hade genomföra det i morgon, en vecka innan inlämmning. Jag håller me henne vi e så himla osmarta att göra det den sista lektionen innan inlämmning. Nu måste vi skriva ihop rapporten å allt det där själva utan hjälp. Känns inte så j-la bra. Vi skulle verkligen behöva nån som finns där å kan hjälpa oss el bara vara där som typ stöd.

Men vi får försöka göra det bästa av situationen. Vi måste verkligen ta oss i kragen å sätta oss ned å prata å skriva allt tillsammans. Skulle vi stöta på problem kan vi alltid mejla å fråga henne och hoppas att hon har lust att svara.

Nu över till det jag började skriva om...Jag hade ju träning mellan 17:30-19:00, men jag fick skujs dit av pappa å var därför tvungen att titta på brorsans träning. Jag satte mig inne i hallen medan killarna bytte om. Sedan kom de ut en efter en å skulle bygga sarg. Jag satt precis vid dörren till omklädningsrummet, ett j-la tjater. Brorsan å Robban skulle precis bygga sarg som Elliott kom ut å stod å visslade. Efter det ville han att man skulle applådera, men klagade att ingen klappade. Han tittade på mig å jag va snäll å klappade. Han tackade för det. Jag satt å kollade till halv sex. Under tiden så gick Elliott av, han sa "vilket dåligt halsband" å tog av sig halsbandet. "Jag fick bollen på halsbandet, snacka om dåligt halsband". Jag höll me honom.

Sen så vid 17:30, då skulle vi värma upp. Ut å jogga men jag borde inte gjort det pga min astma å pollen. Men jag var dum nog att göra det iallafall i regnt. Det var kämpigt. Vid sex började träningen i hallen. Jag kände mig aldrig motiverad el någon större lust. Ibland gick det bra under övningarna men rätt så ofta gick det sådär. Jag märkte under 1:a drickapausen att jag hade skakningar i händerna. Jag ska ju som sagt ta det lugnt när ja tränar, som de sagt på sjukhuset. Sen på slutet körde vi match på slutet där jag va back, det gick bättre än jag trodde. Men efter en paus i matchen(då ja hade skakingar å svårt att andas, så ja tog medicin) så gjorde jag en hel del snabba rucher vilket staffade sig. Jag kunde inte andas, jag började få panik. Det lyckades lugna ner sig. Men jag har varit skakig hela kvällen.

JAG HATAR VERKLIGEN DENNA DAG. FYY FAN. VISSA STUNDER VAR OKEJ, RESTEN HAR BARA VARIT SKIT. ÖNSKAR ATT JAG INTE HADE DEN DÄR J-LA ASTMAN.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0