Sommar & Sol...

Japp, är ny hemkommen från landet. Helgen har fatiskt varit väldigt bra, bättre än jag trodde. Här hemma verkar det ha hönt en hel del. Tänker inte säga vad:P

Lördagen 10 Maj: Idag så firades farfar på ett ställe som heter Sanda Gård. Innan vi åkte dit så sov jag väl till 10 kanske, sen spelade jag lite singstar me brorsan och sen så solade jag. Det var ju som sommar ute och man fick lite färg faktiskt. Sen så klädde jag på mig min fina klänning från H&M och fixade iordning mig. När vi kom där så vaqr nästan hela släkten där, det va 2 familjer som fattades. Vid kvart över 2 gick vi in även fast min  faster me familj inte var där. De var sena...som vanligt. Maten var jätte god och det var jätte kul att träffa och umgås. Efterrätten var minst lika god, nästan godare än huvudrätten. Vid fem så åkte vi tillbaka till landet.

Jag å brorsan satt halva natten och kollade på VM-matchen Ryssland-.Sverige. Det var en skit bra hockeymatch verkligen. Och Sverige gjorde sin bästa match i tuneringen. Matchen innehöll slagsmål, hårda tacklingar, utvisingar, matchstraff och mål. När matchen nästan var slut å man trodde att det skulle bli Suddenn så gjorde Ryssland mål me 5 sekunder kvar att spela. Vi stängde då av och gick å la oss.

Söndagen 11 Maj: Jag gick väl upp vid halv 10 och hade väl inte sovit många timmar. Större delen av dagen spenderade jag ute i solen. Jag solade i flera timmar och jag har faktiskt fått lite färg. Becca skulle säkert bara ta fram sin arm å säga att jag inte e brun. Men Becca du har ju varit i Spaninen vilket e fusk. Jag har bara varit i Sverige å blivit lite brun. Det kan du inte slå eftersom du har fusk grund..haha. Spelade även lite singstar me brorsan under dagen. Vi åt jätte god lunch. Grillad flintastek me poatis, mums. På eftermiddagen åkte vi hem...

Nu ska jag käka middag...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0