Sommaren i city.....

Sittter här mätt å belåten. Har precis käkat tacos till middag väldigt mumsigt. Väskan är nästan färdig packad. Jag måste nämnligen följa me till landet eftersom imorrn ska vi åka till en Sanda gård å fira farfar som fyllde 70 i veckan. Så jag kommer hem på söndag, då jag kommer att blogga igen. Tänker nog spendera dagarna ute å sola mig i den härliga solen. Det ska ju bli väldigt varmt i helgen. Sen ska jag ta me PS2 å singstar + några spel som ja fått låna av becca så att jag kan prova å se vilket ja ska köpa sen.

Idag har väl varit helt okej. Hade kemiprov på morgonen villket faktiskt gick rätt så bra, det var lättare än jag trodde. Sen efter så fick vi lite uppgifter att jobba me å vi va för ovanlighetens skull flitiga. Sen hade vi ToF i nästan 3 h, det blev typ 2 h å 20 min. Under lektionen var det mycke små bråk mellan framför allt becca, Shane å joel och även nicklas. Vilket fortsatte typ resten av dagen. Sista lektion va idrott där Shane å Felix hade lektion vi körde typ fotbollsbrännboll. Det var rätt så kul men det fuskades en hel del till höger å vänster.
Jaja, som vanligt på fredagar så kommer en liten buss å många ska på men jag å becca kom in snabbt å fick platser. Bussen fylldes till bredden och det var varmt som i en bastu. Becca jag säger bara t-baneresan hem. Då hon å Joel slogs å småbråkade me en tidning. Haha:D

Nää..nu ska jag packa det absolut sista. Vi hörs igen på söndag...tror jag.

Just det, Becca ska lära mig hur man fixar designen på bloggen. Tack:D

Trevlig helg!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0