Varmt igen...

Ja, då sitter här igen framför datorn. Jag stuttit här i ett par timmar, ett par timmar för mycket. Jag borde ha gjort nåt annat, typ pluggat. Det e ju rätt mycket som ska bli gjort nu på sluttampen.

Började som vanligt 8 me samhälle där vi skulle fortsätta me vår eximinstions uppgift. Jag e ju såå smart så det blev inte mycket gjort. Måste verkligen skärpa mig. Fått dessutom tillbaka förra provet, jag fick som jag trodde IG. Jag ska få göra omprov på tisdag nästa vecka, tror faktiskt att jag klarar det ändå. Becca försov sig, men var duktig å åkte till skolan iallafall. Hon hade nog det lite små jobbigt idag och jag förstår henne faktiskt. Efter 2 h samhälle så hade vi rast å sen engelska. Lärare är som vanligt sent, det e inte många gånger hon har kommit i tid direkt. Men vi slapp engelskan eftersom vi redan hade gjort det muntliga nationella förra veckan. Så Becca åkte hem å jag hade extra lång håltimme fram till spanskan. Den spenderade jag me Amanda, Andreas å Gunnar...hehe. Spanskan va rätt så chill men fick reda på att vi kommer att ha nationella i spanska..Fy det kommer att gå såå dåligt. Sen vid tio i ett slutade jag å jag åkte hem. Sen så fastnade jag som jag redan sagt framför datan...

Asså va hände me den underbara värmen som var i helgen. Jag vill ha tillbaka det nu. Vill behålla den lilla bränna jag fick i helgen. Idag var det visserligen sol men det blåste skit kalla vindar. Det ska tydligen vara sånt här väder hela veckan. Hoppas på att det motsatta. Håller tummarna för sol å värme.

kram<3


Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag vill oxå ha tillbaka den underbara värmenm =)=)= Give me, give me...

2008-05-12 @ 16:56:43
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0