What difference does it make?

Då sitter man här me måndagen i skolan avklarad. Dagen har inte direkt varit så kul, har inte mått så bra el varit på humör. Har fortfarande en försylning å hosta kombinerat me pollen vilket e fett jobbigt. Sen så har jag bara inte varit på humör och varit rätt så irreterad. Många me mig vet hur det kan vara en gång i månaden tyvärr. Men det e bara kämpa på å försöka dämpa vissa känslor.

Dagen började 8 me en timma matte då jag inte gjorde ett piss, inte så smart kanske. Jag vet. Men jag hade pluggat lite matte igår å kom inte igång imorse. Tänkte plugga hemma nu i eftermiddag istället.. Sen så hade vi samhälls lektion där vi ska skriva en examinsations uppgift som ska in v.22. Det enda jag gjorde var att  välja ett land som jag skulle skriva och jämföra me. Men det roligaste var nog Becca geografi kuskaper, dem e ingen bra. Haha. Hon har inte så stor koll direkt, hon hade tex ingen koll var i världen som kanada låg. Haha bra där.
Sen så hade vi rast å därefter engelska. Där läraren sa nåt som gjorde att man inte blev så glad direkt. Vi ska välja ett ämne som vi gillar och skriva om det. På onsdag ska vi nämnligen hålla tal om det, den ska vara 3-5 min. Fy fan. Jag hatar att hålla tal, jaja. Men gissa hur många som kommer att skolka el så e folk duktiga å kommer. Får se. Så engelskan var kort så ja hade kanske håltimme i 1,5 timme. Kul va. Sen hade jag en seg å tråkig spanska. Vid 20 i 12 fick vi sluta, tidigare men pga av vissa sega personer så hann vi me samma buss som vi skulle åkt me om vi skulle slutat som vanligt. På t-banan påvägen hem så såg jag skådisen Andreas Wilson, kan bara säga att han har ganska konstig klädstil. Han hade iallafall kostiga kläder.

Nu sitter jag här framför datan fast jag egentligen borde plugga. Ska försöka plugga lite kemi o matte.

Jag kom på att jag snart måste göra mina slutgiltiga kursval inför 2:an men jag e lite osäker på vad jag ska ta. Just nu så har jag valt: Trafikkuskap, Programmering A+B. Eftersom jag valde spanska 3 nu i 1:an så gick 100 poäng bort. Därför så har jag 100 poäng kvar att välja, det vill säga typ en kurs. Mina föräldrar vill att jag ska välja spanska 4 eftersom man får 0,5 som merit poäng när man söker högskola sen. Efter 1:an kommer jag att ha 0,5, skulle jag läsa nästa spanska så skulle jag ha 1. Men jag har fått kämpa mig igenom den här spanskan varför göra samma plåga igen. Annars så vill jag kanske välja 3-D, får se hur jag gör. Jag e så himla osäker. Innan den 8/5 ska valen vara klara. Jag får nog skynda mig lite.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0