"Första dagen i skolan"

Ja, idag började man i skolan efter ett skön veckas lov plus 2 extra dar. Å denna gång i en annan skolbyggnad inne på odenplan. Eftersom jag inte varit där förut så gjorde ja sällis me becca, sen hakade även Jesper på oss i odenplan. Kan säga att det va typ kaos i skolan i princip hela dan. Man kom dit vid åtta å trodde man var sen, men nej. Ganska snabbt fick man reda på att det var ändrat(för dagen typ) så började inte förrens halv nio. Tack för att de inte meddelade det titdare så man kunde sovit lite längre men nej. Första lektion va matte, då vi fick tillbaka matteprovet å gick igenom det. Fick 18 poäng alltså garanterat G, vilket va skönt. Men vi fick reda på att vi har nytt prov om 2 veckor. Sen var det kaos när vi skulle ha svenska ingen vikare, men en från adrimistrationen å delade ut å berättade vad vi skulle göra. Vi börjat typ lite me medeltiden innan lovet, så idag skulle man gå ihop 2 å 2 och välja ett ämne som kom upp. Jag å Becca blev en grupp såklart;) Vi skulle valt ämne som blev snott, så då va vi lite elaka..haha å snodde ett som en annan grupp skulle ha. HehexD Sen gick man in i huset brevid å skulle käka, fick sitta i typ 10 min innan maten kom, ingen god men okej. Sen skulle jag egentligen haft trafik, men fick reda på att den va inställd å att vi fortfarande har det stora teoriproet nästa vecka.

Eftersom jag å becca hade tänkt å skaffa gymkort å gymma så va det bara bättre att ja slutatde tidiare. Men innan det så gick vi å shoppade lite me Elin. Innan gymmet blev det ett stopp på donken, dock inget för mig. Tillslut så kom vi fram å ja skaffade mig ett gymkort på friskis, sen va det bara å gyma. Vi var väl lite smått lat, vissa mer än andra hehe. Men snart så kommer vi komma igång ordenkligt. Vi gymade väl i en timme el nåt. Sen i omklädningsrummet så pratade vi om lite olika saker, sen så gjorde jag me god hjälp från Becca en spontan sak. Som jag inte trodde ja skulle göra, hehe. Men men, låter säkert större än det är. Men ni som går i samma plugg kommer å se det imorrn...hihi:PxD

Japp, borde egentligen läsa engelska boken "1984". Mamma beställde hem den å det visade sog vara en jävligt lätt läst variant av boken. Vet inte om de gills, men ska föröka läsa, har ju varit klantig å har inte börjat läsa vilket känns jävligt smart.

Jaja, det e nog bäst att jag gör det nu. Ska snart göra mig iordning inför träningen som börjar 20:20(å slutar 22:30 el om vi har tur 22:00).

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0