Mycke mycke har hänt..iaf mycke:P

Nu har jag varit dålig å blogg igen, jag lovade att jag skulle skärpa mig. Men där ser ni hur bra ja lyckades. Kan ju säga att jag har mina anledningar. Rubriken säger det mesta, mycke har hänt. Orsaken till min bloggtorka, ska försöka skärpa mig igen.

Förra gången skrev jag om en sak jag gjort, många märkte det nog dagen efter(tror jag). Så stort som det lät var det inte, ville bara luras lite. Becca tonade mitt hår, lite mörkarebrun me en rödnyans, riktigt snygg. Det tycker inte bara jagxD
Blev faktiskt nöjd. Jaja, annars har skolan rullat på som vanligt, ibland me mycke å göra andra gånger inget. Innebnady träningarna rullar oxå på som vanligt, om jag inte nämnt det tidigare så tränar DJ19 å damlaget tillsammans.  Sen förutom 2 innebandyträningar i veckan, så gymmar ja typ 2 ggr i veckan oxå. Detta börjar visa resultat..hehe.

Nu över till det stora, det flesta vet nog det redan, men nu har vi flyttat. Det var förra lördagen som det stora lasset gick, vi fick massa hjälp av flera släktingar å så. Fullt ös hela dagen, sen  förra veckan så höll mamma å pappa på in i det sista för å tömma klart i lägenheten. I onsdags så såldes vår lägenhet, men vi har nu bott här i över en vecka. Trivs jätte bra, har stort rum stor säng. Vi börjar komma iordning men det e såklart många kartonger kvar å packa upp. Så det här va den största orsaken till mitt dåliga bloggande, fick dessutom inte internet förrens förra torsdagen.

Andra saker som har hänt, orkar jag inte berätta. Kan bara säga att jag inte förstår mig på vissa personer, jag gör det verkligen inte. Man upptäcker nya saker hela tiden.

Men en rolig sak förutom flytten e att snön har kommit, frågan e hur länge den stannar. Vaknade i lördags å tittade ut genom fönstret å fick mig en liten chock, var tvungen å kolla igen för å se att det stämde. Men igår var det inte så himla härligt, det blåste skit mycke å det snöade å va minusgrader. Inte så skönt å va ute. Ungefär samma väder va det idag, usch. Måste nog skaffa mig nya skor, går runt i mina vanliga skor.

Det som jag inte gillar me att snön kom nu är att jag har min första körlektion i skolan imorrn så..Får hoppas på att det inte snöar å blåser. Fy fan...kommer inte våga...hehe. Har ju kört förut men aldrig när det varit snö. Ska bli spännande.

Önska mig lycka till.

Nu måste ja gå å hjälpa till i köket. Skriver lite senare.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0