Söndag kväll....

Japp, då sitter jag här. Har varit dålig å uppdatera de senaste dagarna. Kan berätta lite kortfattat om vad som hänt, så ska jag se till ås sköta mig i fortsättningen.

Var ju som sagt hos Alice från torsdag till fredag, sov över. Det var rätt så kul, dock va det lite tjafs mellan henne å hennes syster pga av systerns kompis. Men allt löste sig å vi hade riktigt kul. Å som vi hade gör så hyrde vi en film, denna gång blev det försoning. Riktigt bra, men den kunde varit bättre. Kan säga att den va rikigt hemsk.

Igår så åkte man upp till landet under dagen me familjen, pappa skulle hjälpa farmor å farfar(som nuförtiden tillbringar mycke tid där) att sätta upp nya element. Sj slappade jag mest, men sent på eftermiddagen så va det dax å övningsköra lite. Gick väl okej typ. Körde lite fram å tillbaka å gjorde vändningar. Ska väl snart köra på en annan växel än ettan..haha. Sen vi sex tiden åkte vi hem, men vi stannade först på kyrkogården, som ligger nära landstället. Där ligger gamla släktingar, vet inte rikigt vad alla e till mig. Men vi tände lycktor å dekorerade gravarna me granris(farmors begär). Kan säga att det va svinkallt å göra det. Det va typ 2 minus å så hade ja inte vinterjackan på mig utan min höst. Vilket va askallt. Hade dock stickade vantar å mössa vilket va skönt. Sen bar det iväg hem i mörkret. Å när vi typ va halvvägs hem så var det nåt konstigt på vägen el kanten av vägen. För pappa va tvunen å vika undan, detta höll på att göra så att vi krachade. Bilen sladdade å skakade som fan, fick typ en hjärtattack. Trodde för en sekund att vi skulle kracha..seriöst.

Jaja å så över till dagen. Sov väl bort större halvan av den, sen så chillade ja mest. Men vid fem drog det iväg till sköndal, brorsan hade match vid sex(samling fem). Så ja fick gå en promenad i kylan me föräldrarna å handla innan vi gick tillbaka till hallen. Orkar inte prata så mycke om matchen, rätt så tuff å brorsan gjorde andra målet:D Killarna vann me 5-2. Sen har det blivit chill framför tv:n ska snart fortsätta me det.

Imorrn å på tisdag e man ju ledig eftersom skolan flyttat in till odenplan, så imorrn ska ja in till stan å träffa Amanda. Vi ska bla gå på bio. Ska bli riktigt kul.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0