Full fart hela helgen!

Japp, det kan man verkligen säga. Kan börja med att säga att min å brorsans klubb sköndal innebandy, har sin egna cuo hela helgen. Jag kommer inte å spela, vårt lag DJ19 e för "gamla" så vi kommer å få jobba istället. Men brorsans lag kommer såklart å spela. Det e det dem ska spela ikväll. Kan säga att dem vann denna cup förra året.

Schemat/Planerna för helgen:

Lördag:
8:15-9:00: Ska jag sitta i sekiteriatet i sköndalshallen, me några föräldrar till några i laget.
11:00-     : Ska jag å Pappa åka ut till min farbror David å sen ska vi åka till Scania. Där han jobbar,        
det  e nämnligen öppet hus, så han ska visa oss runt lite. Troligen följer hans tjej Maria me å hennes syster
12:45-    : Då börjar brorsans lag match, får se när jag å pappa kommer dit. Lite senare kanske.
15:30-    : Ska jag å pappa in till stan å klippa oss. Klipptiden börjar 15:30.
16:30-    : Har brorsan lag sin sista match i gruppspelet. Pappa och jag kommer nog dit direkt,
Sedan bär det nog hem, där det käkas middag å slappas framför tv:n.

Söndag: Om killarna lyckats bra så spelar dem slutspel idag, vilket gör att man kanske kollar på dem  på förmiddagen. Annars så blir nog första delen av dagen rätt så lugn, kanske plugga el nåt. Kanske gå på visiningö.

13:30-15:20: Sitta i sek. med Carro G (från laget). Kan säga att det kommer inte vara lätt....
Sen vet jag inte hur övriga eftermiddagen å kvällen blir, vi ska kanske träffa min kusin...el nåt.

Ingen som vill byta va?!?

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0