Mycket nu...

Och jag e smart å bara lata mig framför datorn istället för å göra det som behövs göras. Så när jag ändå sitter här passar jag på å skriva ett inlägg. Sedan e det bäst jag sätter igång me allt som behövs göras.

Jaja, i går kväll så hade man ju träning. Kan ju säga att laget e rätt så skadedrabbat å så ett par sjuklingar. Så vi var 2 målvakter å 4 hela utespelare å en små skadad som bara kunde vara me på vissa grejer. Som vanligt blev det joggning å fys ute i 40 min innan träningen. Sedan bygga sarg å så träna, det blev målvaktsträning. Martin målvakt från herrlaget kom å höll i större delar av träningen. Efter träningen å hela kvällen å natten å hela dagen idag så känns det som min hand har somnat. Ni vet när det sticker, så har jag hela tiden. Jag har troligen en "knut" i min biceps muskel, pappa sa att det typ hettte så. Han tröck där å fan va ont det gjorde. Men annars gör det inte ont förutom att det sticker i handen konstant vilket e irreterande. Sen så har ja lite träningsvärk...

Skoldagen var som sagt bara 50 min matte, då vi fick tillbaka provet. Kan säga att det gick väl helt okej, fick G(15 poäng). Sedan så var man inte så himla seriös övriga lektion, började lite smått på nästa kapitel.  Sedan var det bara att åka hem, skulle ju egentligen gått till sjukgymnasten. Men hon ringde i morse å sa att hon krossat knäskålen så det ställdes in. Sen så väl hemma har jag inte varit duktig. Fick precis skäll av mamma för jag inte gjort något. Det e nog bäst ja går å pluggar.

Tänkte bara säga att ja kommer å vara död på torsdag. Vår träning blev ihopslagen me damernas eftersom båda lagen har lite brist på folk just nu tror jag. Så då har man träning 20:30-22:30. Trevlig tid så där mitt i veckan. Jaja, man får gilla läget helt enkelt.

Nu måste ja plugga...juste skolfoto lappen kom för en stund sen. Mamma va snabb som en vässla å beställde direkt. Detta år kan man beställa klassfoto oxå vilket man inte kunde förra året.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0